Marcin Prokop, polski dziennikarz i prezentem telewizyjny, został w sierpniu 2022 roku ambasadorem marki kosmetycznej Head & Shoulders.
Na potrzeby kampanii powstała seria czterech krótkich spotów, z których trzy będzie można obejrzeć w telewizji. Czwarty, w którym Marcin Prokop leży w gipsie na łóżku szpitalnym, emitowany będzie wyłącznie w internecie.
Kilka tygodni temu Marcin Prokop umieścił na swoim profilu na Instagramie zdjęcie, na którym leży w szpitalnym łóżku cały w gipsie. Opublikowany kadr był elementem przygotowań do kampanii reklamowej Head & Shoulders.
Jak komunikuje marka, filmy ukazują ambasadora w zabawnych, a czasem nawet ekstremalnych sytuacjach, w których zawsze towarzyszy mu butelka szamponu Head & Shoulders.
„Zależało nam na tym, aby odejść od konwencji medycznej, wedle której na co dzień promowane są szampony przeciwłupieżowe. Dlatego zdecydowaliśmy się na zabawną i lekką formę komunikacji, do której Marcin Prokop nadaje się idealnie” – wyjaśnia założenia kampanii Jarosław Fibich, Brand Manager marki.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Media do kampanii planuje i kupuje dom mediowy MediaCom. Działaniami public relations zajmuje się Partner of Promotion. (bs)