Natalia Szroeder – polska piosenkarka, kompozytorka i autorka tekstów – została ambasadorką marki Lenovo. Będzie promować produkty z serii Yoga.
Szroeder rozpoczęła współpracę z Lenovo w Międzynarodowym Dniu Jogi i Święcie Muzyki – które obchodzone są 21 czerwca. W ramach kontraktu zaplanowane są publikacje treści w mediach społecznościowych piosenkarki oraz na oficjalnych profilach Lenovo Polska, konkurs dla fanów oraz sesja zdjęciowa i materiał wideo. Pokazany zostanie dzień z życia ambasadorki, w którym „towarzyszy jej Yoga Slim 7”.
„Natalia to jedna z najpopularniejszych, najbardziej utalentowanych oraz wyróżniających się piosenkarek młodego pokolenia. Jej pasja do muzyki, zaangażowanie i kreatywność doskonale wpisują się w charakter marki Lenovo. Podobnie jak jej twórczość, my również stale ewoluujemy, wprowadzając innowacje, które wyznaczają nowe trendy. Nasze laptopy są wszechstronne i tym samym świetnie sprawdzą się jako narzędzia biznesowe, multimedialne, rozrywkowe czy mobilne. Odgrywają rolę idealnego technologicznego kompana dla osób, które podobnie jak Natalia, stawiają na nieszablonowość, ale również cenią komfort oraz piękno” – komentuje Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska.
„Ostatni okres jest dla mnie przełomowy i tym samym wymagający. Czy to pracując nad wydaniem płyty, przygotowaniem do koncertów czy poszukiwaniem nowych dźwięków i inspiracji, potrzebowałam wsparcia w postaci niezawodnego sprzętu, który mogę wszędzie ze sobą zabrać – czy to do studia, czy na formalne i mniej formalne spotkania” – mówi z kolei Natalia Szroeder.
Kampania obejmuje działania digitalowe i PR-owe. Powstał m.in. spot wideo z udziałem ambasadorki. (mb)