Natalia Szroeder została ambasadorką marki Oriflame. Piosenkarka będzie twarzą kampanii #PięknaSobota, która rozpocznie się w czerwcu 2019 roku.
„W natłoku codziennych obowiązków, Natalia wyjątkowo ceni sobie krótkie chwile tylko dla siebie, czas spędzony z najbliższymi oraz małe, kobiece przyjemności, takie jak dbanie o swoją urodę. Filozofia, którą wyznaje – życiowy minimalizm, życie w zgodzie z naturą i rodzinne ciepło – znalazła idealne odzwierciedlenie w wartościach Oriflame” – czytamy w komunikacie prasowym.
Kampania #PięknaSobota ma przekonać klientki Oriflame, aby nie poświęcały soboty jedynie na porządki, zakupy i nadrabianie zaległości w pracy, ale również zadbały tego dnia o swoje własne piękno. W ramach projektu nowa ambasadorka będzie uczestniczyć w akcjach specjalnych, spotkaniach z mediami oraz klubowiczami marki, premierach nowych produktów i angażować się w konkursy w mediach społecznościowych.
„Od teraz każda sobota to dzień dobrego samopoczucia i pięknych chwil poświęconych dla siebie. To właśnie dlatego ambasadorką #PięknejSoboty została młoda, utalentowana i pełna energii Natalia Szroeder, która nie boi się wyzwań i jest głosem swojego pokolenia” – piszą autorzy kampanii. (pm)