W styczniu 2023 roku Novak Djoković, serbski tenisista, został globalnym ambasadorem marki Waterdrop oraz jej inwestorem.
Jak komunikuje firma, marka łączy siły ze znanym tenisistą, aby wprowadzić realną zmianę w przyzwyczajeniach współczesnego społeczeństwa i eliminować niezdrowe, słodzone napoje w plastikowych butelkach. Przez podejmowane współprace, Waterdrop chce stworzyć grupę autentycznych liderów skupionych wokół tematu prawidłowego nawodnienia.
„Wierzę, że dzięki wspólnej pracy możemy dokonać prawdziwej zmiany i pozbyć się wszystkich plastikowych butelek” – mówi Novak Djoković. „Podejmuję decyzję o wzięciu odpowiedzialności za swoje wybory jako sportowiec, osoba publiczna, ale także jako ojciec i zaprzestaniu promowania używania jakichkolwiek napojów w jednorazowych, plastikowych butelkach” – dodaje sportowiec.
„Jesteśmy niezmiernie podekscytowani, że Novak Djoković dołączył do naszego zespołu jako inwestor i ambasador. Jego zaangażowanie w zdrowy i zrównoważony tryb życia doskonale współgra z naszą misją. Jesteśmy pewni, że dzięki wsparciu Novaka Djokovicia możemy wywrzeć realny wpływ i głęboko zmienić branżę napojów” – komentuje Martin Murray, CEO i założyciel Waterdrop.
Spot z udziałem tenisisty został już opublikowany na Instagramie marki. Działania mają charakter długoterminowy. (bs)