Do współpracy przy promocji nowej linii kosmetyków do włosów naturalnie falowanych i kręconych Dove Quench Absolute zaproszono prezenterkę pogody, dziennikarkę telewizyjną, autorkę książek i właścicielkę marki z branży meblarskiej Ammadora oraz właścicielkę fundacji Omenaa Foundation.
Znakiem rozpoznawczym Omeny Mensah są kręcone włosy, które, jak sama przyznaje, nauczyła się odważnie podkreślać dopiero kilka lat temu.
„Kręcone włosy to nie lada wyzwanie. Wymagają sporo uwagi i odpowiedniej pielęgnacji. Przez lata miałam problem ze znalezieniem właściwych kosmetyków, dlatego jak wiele innych kobiet decydowałam się na codzienne ujarzmianie fryzury i mozolne prostowanie włosów. Z czasem jednak przekonałam się, że zadbane, naturalnie kręcone włosy nie tylko dodają charakteru i stanowią wspaniałą oprawę dla twarzy, ale są również moją najlepszą wizytówką. Dlatego właśnie uważam, że kosmetyki do włosów Dove AHS Quench Absolute to strzał w dziesiątkę. Odżywiają i wzmacniają włosy, a jednocześnie ułatwiają układanie i podkreślają naturalny skręt, co jest dla mnie bardzo ważne” – mówi ambasadorka nowej linii kosmetyków marki Dove od Unilever.
Naturalnie falowane lub kręcone włosy ma 49 proc. Polek. W linii Dove Quench Absolute znajdują się: szampon, odżywka, maska i serum.
Kampania z udziałem Omenaa Mensah pojawi się zarówno w prasie, internecie, jak i outdoorze. W ramach współpracy zrealizowano sesję zdjęciową, która pojawi się w kreacjach reklamowych promujących serię Dove Quench Absolute. Produkty zaś będą dostępne na wyłączność w drogeriach Rossmann.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja AdBirds, za planowanie mediów natomiast – dom mediowy MindShare. Działania PR prowadzić będzie zaś agencja Atelier PR. (ak)