Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Omenaa Mensah dla ZTE Poland. omenaa mensah pojawi się w kampanii promującej smartfon zte blade v7 lite. ambasadorka wzięła udział w sesji zdjęciowej, której efekty będzie można zobaczyć w kampanii outdoorowej, pr oraz w mediach społecznościowych. jak podkreśla jacek koba, dyrektor sprzedaży i marketingu zte poland, zaangażowanie omeny mensah do kampanii wpisuje się w strategię działań komunikacyjnych, opartych na filozofii pozycjonowania marki określanej jako: „affordable premium”. „zte chce być marką wyznającą pewne wartości, bliskie naszym klientom – uważamy, że nie ma potrzeby przepłacania za piękne, dobrej jakości rzeczy. takie podejście rynkowe korzystnie nas wyróżnia na tle innych wiodących konkurentów, gdyż zte dostarcza zaawansowane technologicznie produkty w przystępnych cenach. nasze wartości są także spójne z codziennymi aktywnościami ambasadorki, która działa charytatywnie, buduje szkołę dla dzieci w ghanie, podróżuje po świecie i widzi jakie są potrzeby innych. stąd wybór omeny do takiej kampanii był dla nas oczywisty” – wyjaśnia koba. główne wideo kampanii można będzie obejrzeć m.in. na kanale youtube marki.
Omenaa Mensah pojawi się w kampanii promującej smartfon ZTE Blade V7 Lite. Ambasadorka wzięła udział w sesji zdjęciowej, której efekty będzie można zobaczyć w kampanii outdoorowej, PR oraz w mediach społecznościowych.
Jak podkreśla Jacek Koba, dyrektor sprzedaży i marketingu ZTE Poland, zaangażowanie Omeny Mensah do kampanii wpisuje się w strategię działań komunikacyjnych, opartych na filozofii pozycjonowania marki określanej jako: „Affordable Premium”.

„ZTE chce być marką wyznającą pewne wartości, bliskie naszym klientom – uważamy, że nie ma potrzeby przepłacania za piękne, dobrej jakości rzeczy. Takie podejście rynkowe korzystnie nas wyróżnia na tle innych wiodących konkurentów, gdyż ZTE dostarcza zaawansowane technologicznie produkty w przystępnych cenach. Nasze wartości są także spójne z codziennymi aktywnościami ambasadorki, która działa charytatywnie, buduje szkołę dla dzieci w Ghanie, podróżuje po świecie i widzi jakie są potrzeby innych. Stąd wybór Omeny do takiej kampanii był dla nas oczywisty” – wyjaśnia Koba.
Główne wideo kampanii można będzie obejrzeć m.in. na kanale YouTube marki.