niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Paweł Orleański dla Synergio

Ambasadorzy marek: Paweł Orleański dla Synergio

W styczniu 2021 roku Paweł Orleański rozpoczął współpracę z Synergio, firmą dostarczającą rozwiązania z zakresu czystej i taniej energii dla domów i przedsiębiorstw. Aktor i prowadzący programu „Galileo” został nowym ambasadorem marki.

Paweł Orleański weźmie udział w nowej kampanii społecznej informującej o zachodzących zmianach klimatycznych. Celem akcji jest kształtowanie pozytywnych postaw względem środowiska oraz pomoc w zmianie zachowań z czysto konsumenckich na ekologiczne. W ramach akcji powstanie cykl tutoriali, które będą przybliżać zagadnienia dotyczące ekologii, zjawisk naturalnych i czystej energii – materiały zamieszczane będą w mediach społecznościowych Synergio.

„Wierzę, że charyzma i autentyczne zaangażowanie Pawła dodadzą naszemu projektowi skrzydeł. Mamy nadzieję, że dzięki tutorialom z aktualną wiedzą dotrzemy do szerokiej grupy. Zależy nam, aby informować, kształtować zachowania proekologiczne i prowokować do przewidywania konsekwencji zachowań. Jesteśmy pewni, że nasze ważne wyzwania, dzięki mistrzowskiej formie przekazu Pawła, przyczynią się do zmiany losów naszej planety, której dobro powinno leżeć nam szczególnie na sercu” – mówi Marcin Tokarski, prezes Synergio.

„Na pewno będą to materiały dla ludzi ciekawych wiedzy. Mam nadzieję, że sprowokują one do ekodziałań osoby dotąd nieprzekonane. W materiałach wideo postaramy się obalić kilka mitów, rozwiać mgły tajemnic narosłych wokół odnawialnych źródeł energii. Będziemy mówić o czystej i taniej energii, którą daje nam słońce. Będziemy zaskakiwać i skłaniać do refleksji. Anomalia klimatyczne za chwilę spowodują, że najmłodsze pokolenie nie zazna tego, co dla nas było tłem beztroskiego i bezpiecznego dzieciństwa. Myślę, że każda akcja zamierzająca do próby zatrzymania przerażających zmian ma głęboki sens i z pozytywną energią będę w nich uczestniczył. Zachęcam do śledzenia mediów społecznościowych Synergio” – komentuje Paweł Orleański.

Za współpracę wizerunkową z Pawłem Orleańskim odpowiada agencja Hackett Hamilton. Strony nie zdradzają więcej szczegółów współpracy. (ak)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj