Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Piotr Adamczyk dla Santandera. w kwietniu 2023 roku aktor piotr adamczyk został ambasadorem marki santander bank polska. bank rozpoczął właśnie kampanię reklamową, która prezentuje jego pozafinansowe i społeczne działania, mające na celu wspieranie ludzi w realizacji pasji oraz pokonywaniu barier. to pierwsze działanie, w której pojawia się nowy ambasador. „jesteśmy bankiem, który pomaga w codziennych sukcesach. taka jest nasza misja i każdego dnia realizujemy ją w obszarze bankowania, ale to nie wszystko. dzielimy się również swoimi umiejętnościami i zaangażowaniem, aby wspierać naszych klientów i lokalne społeczności w realizacji ich planów, marzeń oraz pasji. jesteśmy przekonani, że nasze działania przynoszą realną korzyść. teraz pokazujemy je w najnowszej kampanii” – mówi michał gajewski, ceo santander bank polska. w nowym spocie reklamowym z udziałem aktora piotra adamczyka firma pokazuje, jakie programy realizuje oraz jakie są obszary zaangażowania społecznego banku i jego fundacji. w filmie mowa m.in. o programach santander universidades, finansiaki czy obsługa bez barier, których odbiorcami są klienci, studenci, dzieci na oddziałach szpitalnych, osoby z niepełnosprawnościami czy społeczności lokalne. (zd). źródło: youtube/ santander bank polska.
W kwietniu 2023 roku aktor Piotr Adamczyk został ambasadorem marki Santander Bank Polska.
Bank rozpoczął właśnie kampanię reklamową, która prezentuje jego pozafinansowe i społeczne działania, mające na celu wspieranie ludzi w realizacji pasji oraz pokonywaniu barier. To pierwsze działanie, w której pojawia się nowy ambasador.
„Jesteśmy bankiem, który pomaga w codziennych sukcesach. Taka jest nasza misja i każdego dnia realizujemy ją w obszarze bankowania, ale to nie wszystko. Dzielimy się również swoimi umiejętnościami i zaangażowaniem, aby wspierać naszych klientów i lokalne społeczności w realizacji ich planów, marzeń oraz pasji. Jesteśmy przekonani, że nasze działania przynoszą realną korzyść. Teraz pokazujemy je w najnowszej kampanii” – mówi Michał Gajewski, CEO Santander Bank Polska.
W nowym spocie reklamowym z udziałem aktora Piotra Adamczyka firma pokazuje, jakie programy realizuje oraz jakie są obszary zaangażowania społecznego banku i jego fundacji. W filmie mowa m.in. o programach Santander Universidades, Finansiaki czy Obsługa bez barier, których odbiorcami są klienci, studenci, dzieci na oddziałach szpitalnych, osoby z niepełnosprawnościami czy społeczności lokalne. (zd)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Piotr Adamczyk dla Santandera. w kwietniu 2023 roku aktor piotr adamczyk został ambasadorem marki santander bank polska. bank rozpoczął właśnie kampanię reklamową, która prezentuje jego pozafinansowe i społeczne działania, mające na celu wspieranie ludzi w realizacji pasji oraz pokonywaniu barier. to pierwsze działanie, w której pojawia się nowy ambasador. „jesteśmy bankiem, który pomaga w codziennych sukcesach. taka jest nasza misja i każdego dnia realizujemy ją w obszarze bankowania, ale to nie wszystko. dzielimy się również swoimi umiejętnościami i zaangażowaniem, aby wspierać naszych klientów i lokalne społeczności w realizacji ich planów, marzeń oraz pasji. jesteśmy przekonani, że nasze działania przynoszą realną korzyść. teraz pokazujemy je w najnowszej kampanii” – mówi michał gajewski, ceo santander bank polska. w nowym spocie reklamowym z udziałem aktora piotra adamczyka firma pokazuje, jakie programy realizuje oraz jakie są obszary zaangażowania społecznego banku i jego fundacji. w filmie mowa m.in. o programach santander universidades, finansiaki czy obsługa bez barier, których odbiorcami są klienci, studenci, dzieci na oddziałach szpitalnych, osoby z niepełnosprawnościami czy społeczności lokalne. (zd). źródło: youtube/ santander bank polska.