Radosław Majdan w listopadzie 2023 roku został ambasadorem marki oferującej zakłady sportowe GO+bet. Były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski oraz klubów takich jak Wisła Kraków, Pogoń Szczecin czy Polonia Warszawa został twarzą „Perfekcyjnego Pana Bramkarza” – kampanii, która wystartowała 10 listopada.
Współpraca sportowca z firmą bukmacherską obejmuje działania w internecie: media społecznościowe czy stronę internetową GO+bet, media tradycyjne (radio i telewizja), jak i aktywności na żywo. Ambasador będzie reprezentował markę podczas kluczowych meczów Wisły Kraków. Weźmie również udział w spotkaniach we flagowych punktach stacjonarnych firmy.
Firma podkreśla, że akcja „Perfekcyjny Pan Bramkarz” wyróżnia się na tle innych kampanii bukmacherskich. Nie skupia się ona bowiem na nagradzaniu za liczbę strzelonych goli. Nagrody w postaci FreeBet, czyli darmowych zakładów, uzyskają uczestnicy, którzy na swoim kuponie zamieszczą mecz z Ekstraklasy, w którym co najmniej jedna z ekip nie straci gola.
Dawid Mrowiec, członek zarządu GO+bet, wyjaśnia, dlaczego firma podjęła współpracę właśnie z Majdanem: „Dwukrotny tytuł Mistrza Polski i jego znakomite występy w Wiśle Kraków, której jesteśmy oficjalnym sponsorem, świadczą o wielkiej klasie sportowej tego zawodnika, ale także idealnie wpisują się w długoterminową strategię marketingową GO+bet”.
Umowa o współpracy została zawarta do końca lipca 2024 roku z możliwością jej przedłużenia. Za koncepcję, zakup mediów oraz realizację kampanii odpowiada krakowska agencja YOHO. (an)