Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ambasadorzy marek: Robert Kubica dla LOTOS. robert kubica został ambasadorem marki lotos. w ramach współpracy kierowca wziął udział w sesji zdjęciowej firmy. wizerunek roberta kubicy będzie wykorzystywany w działaniach marketingowych grupy lotos, m.in. tych prowadzonych w mediach społecznościowych. logo firmy znajdzie się na kombinezonie oraz odzieży sportowej kubicy. na stacjach benzynowych od początku marca dystrybuowane są naklejki wspierające polskiego kierowcę. w czerwcu 2018 roku jego wizerunek pojawi się natomiast na puszkach nowego napoju energetycznego dynamic. robert kubica weźmie także udział w promocji nowej linii olejów silnikowych lotos quazar dynamic. „filarem rozwoju firmy są innowacje oraz doskonalenie naszych produktów, procesów i technologii, a jak wiadomo robert kubica realizuje podobne zadania w zespole williams martini racing. mamy wspólne wartości i wiemy, że »naj« nie bierze się znikąd” – tłumaczy wybór ambasadora piotr ciach, członek zarządu firmy. umowa ambasadorska obowiązuje do końca 2018 roku. (mf).
Robert Kubica został ambasadorem marki LOTOS. W ramach współpracy kierowca wziął udział w sesji zdjęciowej firmy. Wizerunek Roberta Kubicy będzie wykorzystywany w działaniach marketingowych Grupy LOTOS, m.in. tych prowadzonych w mediach społecznościowych.
Logo firmy znajdzie się na kombinezonie oraz odzieży sportowej Kubicy. Na stacjach benzynowych od początku marca dystrybuowane są naklejki wspierające polskiego kierowcę. W czerwcu 2018 roku jego wizerunek pojawi się natomiast na puszkach nowego napoju energetycznego Dynamic. Robert Kubica weźmie także udział w promocji nowej linii olejów silnikowych LOTOS Quazar Dynamic.
„Filarem rozwoju firmy są innowacje oraz doskonalenie naszych produktów, procesów i technologii, a jak wiadomo Robert Kubica realizuje podobne zadania w zespole Williams Martini Racing. Mamy wspólne wartości i wiemy, że »naj« nie bierze się znikąd” – tłumaczy wybór ambasadora Piotr Ciach, członek zarządu firmy.
Umowa ambasadorska obowiązuje do końca 2018 roku. (mf)