Piosenkarka została ambasadorką kampanii „ibis. tu mieszka muzyka”, w ramach której marka chce zachęcać młodych twórców do prezentowania swoich umiejętności w konkursie muzycznym. W jednym z warszawskich hoteli z rodziny ibis powstaje studio nagraniowe, w którym najlepsi początkujący będą mogli wykonywać utwory pod okiem producentów muzycznych.
Jak informują przedstawiciele marki ibis, zdecydowano się na współpracę z Sarsą, ponieważ jej kariera rozwinęła się między innymi dzięki występom w jednym z telewizyjnych konkursów muzycznych.
„Kampania »ibis. tu mieszka muzyka« stwarza ciekawym muzykom szansę na pokazanie się szerszej publiczności. Dzięki występowi w jednym z konkursów muzycznych moja artystyczna droga bardzo się rozwinęła. Liczę, że kampania, w której biorę udział, również pomoże nieznanym, lecz obiecującym artystom w ich rozwoju muzycznym” – opowiada ambasadorka.
Fot. mat. pras.
Głównym elementem kampanii hoteli ibis będzie konkurs dla młodych twórców. Mogą oni wgrywać na specjalnie przygotowaną stronę próbki swoich nagrań nagrane domową metodą. Od 17 września 2017 roku internauci otrzymają możliwość głosowania na zamieszczone piosenki.
Spośród 30 nagrań Sarsa ma wybrać pięć najlepszych – ich autorzy zostaną zaproszeni na sesje w studiu nagraniowym stworzonym w hotelu ibis. Ich prace rejestrować będzie duet producencki, Dominik Buczkowski i Janek Bielecki, który na co dzień odpowiedzialny jest za utwory artystów należących do Universal Music (np. Sarsa czy Mela Koteluk). Zwieńczeniem kampanii „ibis. tu mieszka muzyka” ma być koncert, podczas którego młodzi twórcy wystąpią u boku Sarsy.
Jednym z założeń kampanii jest dotarcie do młodszego pokolenia potencjalnych gości. Według przedstawicieli marki ibis, pomóc w tym ma właśnie współpraca z Sarsą. (mp)