piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościAmbasadorzy marek: Sławomir dla Shopee

Ambasadorzy marek: Sławomir dla Shopee

Sławomir, polski piosenkarz i aktor, został pierwszym polskim ambasadorem platformy sprzedażowej Shopee.

Nowy ambasador zadebiutował wraz z początkiem kampanii „9.9 Dzień Super Zakupów”.

Jest to największa z dotychczasowych kampanii Shopee w Polsce. Rozpoczyna się 22 sierpnia 2022 roku, a wraz z nią w telewizji i na oficjalnych kanałach w social mediach Shopee będzie można zobaczyć i usłyszeć nową reklamę. Wystąpi w niej piosenkarz i aktor Sławomir, a jego utwór „Miłość w Zakopanem” posłużył za podkład muzyczny do spotu.

„Cześć, tu Sławomir. Cieszę się, że mogę brać udział w pierwszej w Polsce kampanii Shopee »9.9 Dzień Super Zakupów«. Sławomir kojarzy się rodakom z dobrą rozrywką i muzyką na najwyższym poziomie. Fani to doceniają, a wiele dowodów tej sympatii otrzymuję przez ostatnie lata mojej estradowej kariery. Śledzę działalność Shopee, od kiedy platforma pojawiła się w Polsce. Jestem pod wrażeniem tego, jak przełamuje schematy, sprawiając, że zakupy online są dostępne i proste jak nigdy dotąd, a jednocześnie zawierają w sobie wiele elementów zabawy. Zostając ambasadorem marki i otwierając własny sklep na Shopee, oferuję fanom łatwy i przyjemny dostęp do produktów, które zapraszają do świata Rock Polo” – mówi piosenkarz.

Współpraca Shopee ze Sławomirem wykracza poza udział piosenkarza w reklamie oraz otwarcie na platformie oficjalnego sklepu z produktami z autorskiej linii muzyka. Będzie on pojawiać się również w samej aplikacji Shopee oraz na oficjalnych kanałach platformy w social mediach. Ponadto piosenkarz będzie zachęcał do udziału w konkursach organizowanych w mediach społecznościowych.

„Z okazji pierwszej w Polsce kampanii »9.9 Dzień Super Zakupów« chcieliśmy połączyć siły z ambasadorem, który będzie potrafił uchwycić i przekazać radość i ekscytację związaną z sezonem zakupowym. Sławomir doskonale pasuje do tego, co chcemy reprezentować poprzez nasze comiesięczne kampanie zakupowe – szczególnie te nadchodzące, planowane na koniec roku. Cały proces nagrywania i produkcji pierwszej reklamy wspólnie z gwiazdorem dały nam masę radości i satysfakcji. Jesteśmy również zadowoleni, że możemy zaprezentować naszym użytkownikom sklep z gadżetami i produktami Sławomira. Więcej niespodzianek czeka na naszych użytkowników jeszcze przed finałem kampanii 9 września, a ja mam nadzieję, że kupujących ucieszy to, co Shopee i Sławomir mają im do zaproponowania podczas »9.9 Dnia Super Zakupów«” – dodaje Michał Dmoch, Marketing Campaigns Lead w Shopee. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj