W październiku 2019 roku Wojciech Sokół został ambasadorem marki Samsung. W ramach współpracy raper wziął udział w kampanii marketingowej smartfona Galaxy Note10.
„Wojtek to postać, która idealnie wpisuje się w narrację naszej marki. Jego historia to nieustające pasmo wyzwań, którym sprostał, robiąc to na swoich zasadach. Sokół to także wzorcowy reprezentant grupy, która potrafi zmienić swoje pasje i zainteresowania w sposób na życie. Między innymi właśnie dla takich osób, które nie pozwalają się zaszufladkować i ustalają własne zasady, stworzyliśmy Galaxy Note10” – mówi Magda Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing Communication w Samsung Electronics Polska.
Kampania promująca nowego smartfona marki ruszyła pod hasłem „Na Twoich zasadach”. Jej celem jest zainspirowanie odbiorców do działania według własnych przekonań. W ramach akcji powstał spot reklamowy, w którym Sokół opowiada o swoim podejściu do pracy i udowadnia, że za pomocą odpowiednich narzędzi można „wyrwać się” ze stereotypowego biura.
Współpraca będzie opierać się również na aktywnościach w mediach społecznościowych oraz działaniach PR-owych i digitalowych. Za komunikację kampanii odpowiadają agencje VML&YR, D*fusion Communiction oraz dom mediowy Starcom. (ak)