Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Answear.com stawia na Warsaw/Creatives. answear.com – multibrandowy sklep internetowy z odzieżą i akcesoriami – w lutym 2025 roku dołączył do grona klientów warsaw/creatives. współpraca obejmie działania pr i media relations. agencja odpowiada za opracowanie i realizację długoterminowych działań komunikacyjnych, obejmujących m.in. media relations, tworzenie planów komunikacji pr i prowadzenie biura prasowego online. warsaw/cretives zajmie się stałym kontaktem z dziennikarzami oraz aktywną prezentacją marki answear.com w mediach branżowych i lifestylowych. współpraca ma na celu wzmocnienie obecności marki answear.com w polskich mediach oraz rozbudowanie jej relacji z otoczeniem biznesowym. priorytetem jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców, wśród których są grupy kluczowe z perspektywy rozwoju biznesu platformy e-commerce oraz zwrócenie uwagi na ofertę premium marki oraz zmiana jej pozycjonowania w ogólnej komunikacji. po stronie agencji działaniami kieruje ewa kosz, senior pr managerka. „warsaw/creatives to partner, który rozumie zarówno rynek e-commerce, jak i specyfikę branży premium fashion. świeża wizja i wsparcie kreatywne związane z rozwojem naszej marki umocni jej pozytywny wizerunek w mediach oraz skuteczne komunikowanie naszej wizji, wartości i pasji do mody” – mówi anna szwec, pr & communication manager answear.com. agencję wybrano w konkursie ofert, a umowę zawarto na rok. wcześniej answear.com prowadziło działania pr wewnętrznie. (mb).
Answear.com – multibrandowy sklep internetowy z odzieżą i akcesoriami – w lutym 2025 roku dołączył do grona klientów Warsaw/Creatives. Współpraca obejmie działania PR i media relations.
Agencja odpowiada za opracowanie i realizację długoterminowych działań komunikacyjnych, obejmujących m.in. media relations, tworzenie planów komunikacji PR i prowadzenie biura prasowego online. Warsaw/Cretives zajmie się stałym kontaktem z dziennikarzami oraz aktywną prezentacją marki Answear.com w mediach branżowych i lifestylowych.
Współpraca ma na celu wzmocnienie obecności marki Answear.com w polskich mediach oraz rozbudowanie jej relacji z otoczeniem biznesowym. Priorytetem jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców, wśród których są grupy kluczowe z perspektywy rozwoju biznesu platformy e-commerce oraz zwrócenie uwagi na ofertę premium marki oraz zmiana jej pozycjonowania w ogólnej komunikacji.
Po stronie agencji działaniami kieruje Ewa Kosz, Senior PR Managerka.
„Warsaw/Creatives to partner, który rozumie zarówno rynek e-commerce, jak i specyfikę branży premium fashion. Świeża wizja i wsparcie kreatywne związane z rozwojem naszej marki umocni jej pozytywny wizerunek w mediach oraz skuteczne komunikowanie naszej wizji, wartości i pasji do mody” – mówi Anna Szwec, PR & Communication Manager Answear.com.
Agencję wybrano w konkursie ofert, a umowę zawarto na rok. Wcześniej Answear.com prowadziło działania PR wewnętrznie. (mb)