Anwim, właściciel sieci stacji paliw MOYA, poszukuje agencji PR do bieżącego wsparcia działań z zakresu media relations spółki.
Wybrana agencja będzie zarządzać relacjami z mediami. Do jej zadań należeć będzie m.in. inicjowanie, aranżowanie i podtrzymywanie kontaktów, przygotowywanie materiałów medialnych, tworzenie materiałów prasowych, tworzenie treści eksperckich dla branżowych mediów, przygotowanie i aktualizacja bazy kontaktów do mediów oraz prowadzenie monitoringu mediów.
Agencja będzie odpowiadać również za budowanie reputacji firmy. Dodatkowo zajmie się także wsparciem w organizacji eventów oraz w komunikacji wewnętrznej i działań z obszaru CSR, ESG.
Anwim w ramach współpracy oczekuje od agencji również wsparcia copywriterskiego przy hasłach, sloganach i treściach reklamowych.
Oferty można składać do 2 marca 2023 roku do godziny 14:00 przez stronę. (bs)