Apple oficjalnie pojawiło się na Instagramie. Konto marki w ciągu doby zyskało ponad 322 tys. obserwujących – opisuje socialpress.pl. Teraz liczba fanów profilu wynosi 465 tys.
Jak czytamy, do tej pory firma nie posługiwała się profilem na Instagramie w działaniach promocyjnych i komunikacyjnych. W serwisie funkcjonowały konta poświęcone poszczególnym produktom – takim jak usługa Apple Music, iTunes czy Planet of Apps, nie prowadzono jednak działań dla całej marki. Zmieniło się to kilka dni temu – firma przedstawił swój oficjalny profil @apple.
Dalej czytamy, że komunikacja Apple na Instagramie jest oparta nie na prezentacji zdjęć produktowych, lecz na fotografiach i filmach stworzonych przez odbiorców przy użyciu smartfonów firmy. Za treści na profilu w znacznym stopniu odpowiadają więc użytkownicy – wykonane przez z nich zdjęcia czy wideo są zamieszczane wraz z krótkim komentarzem i oznaczeniem profilu. Wpisy są opatrzone hashtagiem #ShotoniPhone, który jest związany z trwającą już od jakiegoś czasu kampanią marki „Shot on iPhone”.
Jak dalej czytamy, prowadzący profil zachęcają do używania oficjalnego hashtaga, by stać się częścią projektu. (mb)