IndaHash, platforma influencermarketingowa, podpisała umowę na objęcie pakietu kontrolnego spółki przez ArabyAds.
Jak komunikuje firma, transakcja umożliwi IndaHash rozwój na nowych rynkach i pozyskanie kolejnych marek, zaś ArabyAds liczy na poszerzenie globalnego zasięgu i przyspieszenie technologicznego rozwoju firmy.
„Ten strategiczny ruch umożliwi nam dalsze budowanie długoterminowej wartości dla naszych partnerów i interesariuszy. Zapewni nam także solidną pozycję na nowych rynkach, gdzie IndaHash jest już dominującym graczem” – skomentował transakcję Mahmoud Fathy, CEO i Co-founder ArabyAds.
Twórcy wywodzącej się z Polski platformy dołączą do zespołu zarządzającego ArabyAds i nadal będą kierować działalnością IndaHash.
„Nasza wspólna wizja jest spójna, a do tego partnerska współpraca i oparcie na innowacjach, doprowadzi do wypracowania znaczącej wartości biznesowej. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju dwóch nowych produktów – Self-Service i Creator Discovery. Pierwszy z nich jest rozwiązaniem typu »wszystko w jednym«, umożliwiającym marketerom samodzielne wdrażanie lokalnych jak i globalnych kampanii influencermarketingowych” – podkreśliła Barbara Sołtysińska, współtwórczyni i prezes IndaHash.
Obecnie IndaHash posiada zespoły w Dubaju, Dżakarcie, Johannesburgu, Kuala Lumpur, Londynie, Singapurze i Warszawie. (bs)