czwartek, 21 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościAwanse w 24/7Communication. 5 osób na nowych stanowiskach

Awanse w 24/7Communication. 5 osób na nowych stanowiskach

Z początkiem lutego 2023 roku w 24/7Communication awansowało pięć osób. Pracownicy objęli stanowiska Senior Account Managerów i Account Managerów.

Justyna Wróbel w nowej roli Senior Account Managerki odpowiada wraz z zespołem za realizację projektów z zakresu komunikacji produktowej, korporacyjnej, wewnętrznej i kryzysowej. Do jej zadań należy wspieranie kluczowych klientów agencji oraz rozwój ekspertyzy branży HoReCa.

Wróbel z 24/7Communication jest związana od października 2020 roku. Do tej pory pełniła funkcję Account Managerki. Ma ośmioletnie doświadczenie w branży PR, zdobyte m.in. w agencjach Tailor Made PR czy Ogilvy, a także jako PR Coordinator Dni Kariery. W swojej karierze pracowała dla firm z branży FMCG, HoReCa i retail, takich jak TK Maxx, Grohe czy Kompania Piwowarska. Jest absolwentką logistyki mediów na Uniwersytecie Warszawskim i komunikacji zintegrowanej na Collegium Civitas.

Justyna Wróbel

W obszarze Technology na stanowisko Senior Account Managera awansował Damian Grabiński, który specjalizuje się w komunikacji firm z branży technologicznej i razem z zespołem doradza im i realizuje dla nich projekty. W nowej roli będzie rozwijać praktykę Tech B2C & B2B, doskonaląc biznesowe i sektorowe kompetencje zespołu w tym zakresie. Ponadto prowadził w 24/7Communication  podcasty technologiczne w ramach #24/7 Talks.

Grabiński ma 15-letnie doświadczenie w agencjach PR. W 24/7Communication pracuje od lutego 2021 roku i do tej pory pełnił funkcję Account Managera. Wcześniej przez ponad 13 lat był związany z First PR. W swojej karierze zawodowej zajmował się m.in. organizacją biegu dookoła Ziemi, był rzecznikiem prasowym firmy Sferia, przez blisko osiem prowadził działania PR dla PKP Intercity i wprowadził na polski rynek markę Xiaomi. Przed mistrzostwami Euro 2012, odbywającymi się w Polsce, stworzył program szkoleń z zakresu komunikacji kryzysowej dla Rządowego Centrum Bezpieczeństwa oraz procedury komunikacji kryzysowej dla PKP Intercity.

Damian Grabiński

Na stanowisko Account Managerki awansowała Elżbieta Pietrzak, która będzie wspierała klientów agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju. W 24/7Communication pracuje od siedmiu lat, ostatnio pełniła funkcję Junior Account Managerki, a karierę w agencji zaczęła od stanowiska Account Assistant. Ma doświadczenie we współpracy z firmami z branż FMCG, energetycznej, ubezpieczeniowej, bankowej, transportowej czy technologicznej. Przed dołączeniem do 24/7Communication pracowała w Weber Shandwick. Ukończyła filologię angielską na Uniwersytecie Warszawskim.

Elżbieta Pietrzak

Magdalena Pawłowska awansowała z kolei na stanowisko Account Managerki w dziale Food & Agriculture. Odpowiada za doradztwo i realizację projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej i lifestyle’owej, specjalizuje się głównie w kampaniach brandowych, CSR, influencer marketingu oraz działaniach eventowych. W nowej roli będzie dodatkowo współtworzyć z klientami strategie konsumenckie.

W 24/7Communication Pawłowska pracuje od ponad dwóch lat, do tej pory była Senior Account Executive’em. Ma dziesięcioletnie doświadczenie w komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Doświadczenie zdobywała w m.in. agencjach Tailor Made PR, Odyseja Public Relations czy Business Link Poland. Pracowała dla takich marek jak Żywiec Zdrój, Lirene, HBO GO, Łowicz czy Luksja. Ukończyła psychologię biznesu ze specjalizacją marketing na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II.

Magdalena Pawłowska

W obszarze Content nową funkcję powierzono z kolei Paulinie Kamińskiej – od lutego jest ona Senior Production Managerką. W 24/7Communication pracuje od przeszło sześciu lat. Pierwsze trzy lata spędziła w zespole Client Service, gdzie współtworzyła i realizowała plany strategii komunikacyjnych dla klientów z obszaru FMCG. Później przeszła do agencyjnego studia produkcyjnego. Przez ostatni rok odpowiadała za koordynację i planowanie pracy dziewięcioosobowego zespołu oraz realizowała złożone, długofalowe projekty. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie obszarem Production Practice. Z komunikacją jest związana od dziesięciu lat. Doświadczenie zdobywała m.in. w departamencie promocji Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

Paulina Kamińska

(mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj