W styczniu 2023 roku Komunikacja Plus PR wprowadziła zmiany w strukturze agencji. Firma wzmocniła dział komunikacji produktowej, a także podzieliła dział komunikacji korporacyjnej na cztery huby kompetencyjne.
W Komunikacji Plus PR w ramach działu komunikacji korporacyjnej wydzieliła huby: employer branding i komunikacji wewnętrznej, komunikacji w sektorze nieruchomości, retail PR oraz strategicznego doradztwa korporacyjnego.
Jak mówią Tomasz Alberski, CEO K+PR, oraz Anna Simon, Managing Director, wprowadzenie strategicznych zmian, mających na celu rozszerzenie usług agencji o dodatkowe specjalizacje, wynika z bardzo dobrych wyników agencji w 2022 roku.
Sebastian Kolęda awansował na stanowisko Head of Employer Branding Practice, Mateusz Zalewski pełni teraz funkcję Head of Real Estate Practice, Agata Piekarz-Urbaś objęła stanowisko Head of Retail PR Practice, a Jan Jasiński został Head of Corporate Practice. Na czele Brand PR, działu przekształconego z dotychczasowej komórki Tech & Consumer, stanęli Marcin Kuchno i Hubert Rączkowski.
Sebastian Kolęda, Head of Employer Branding Practice, kieruje praktyką Employer Branding & komunikacji wewnętrznej. Zarządza zespołem konsultantów z doświadczeniem pracy po stronie agencji oraz klienta. W agencji pracuje od lipca 2021 roku, a przed awansem obejmował stanowisko PR&EB Managera. Poprzednio zajmował się budowaniem marki pracodawcy w PKN Orlen czy Budimeksie. Jest absolwentem filologii polskiej i kierunku public relations, reklama, komunikacja wizerunkowa na Uniwersytecie Wrocławskim.
Sebastian Kolęda
Obszarem komunikacji w sektorze nieruchomości zarządza z kolei Mateusz Zalewski, od stycznia 2023 roku Head of Real Estate Practice. Jego zespół pracuje dla takich klientów jak m.in. spółka biurowa Skanska, Dom Development czy SGI. Zalewski ma ponad dziesięć lat doświadczenia w branży. W swojej karierze współpracował z polskimi i międzynarodowymi firmami z sektora nieruchomości. W Komunikacji+PR pracuje od ponad trzech lat, do tej pory na stanowisku PR Managera. Wcześniej z kolei był PR Managerem w Message House, doświadczenie zdobywał też w Headlines Porter Novelli. Ukończył dziennikarstwo i politologię na Uniwersytecie Gdańskim.
Mateusz Zalewski
Agata Piekarz-Urbaś w roli Head of Retail PR Practice odpowiada za rozwój kompetencji retail oraz koordynację działań dla klientów z tej branży. Pełni także funkcję rzeczniczki prasowej centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie. Z K+PR związana jest od kwietnia 2022 roku, dotychczas jako PR Managerka. Wcześniej pracowała m.in. w Hill+Knowlton Strategies, Havas PR Warsaw, a także Clear Communication Group. Od początku kariery koordynowała i realizowała działania komunikacyjne dla klientów z branży retail. Współpracowała z takimi markami jak Amazon, Unibail-Rodamco-Westfield, Intermarché, Bricomarché, Deloitte, Shell, Euronet, British American Tobacco czy 3M Poland. Wspierała także klientów z branży finansowej oraz działających w obszarze przemysłu i healthcare. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Uniwersytetu w Konstancji w Niemczech, gdzie przez rok studiowała w ramach programu Erasmus.
Agata Piekarz-Urbaś
Na stanowisko Head of Corporate Practice awansował z kolei Jan Jasiński. Zespół pod jego kierownictwem odpowiada za wsparcie i doradztwo komunikacyjne zarówno dla przedsiębiorstw, jak i ich ekspertów. Pod opieką jego zespołu są firmy takie jak 7R, Umicore, TRUMPF, Huettinger, Grupa Górażdże czy Business Link. Jasiński w K+PR pracuje od ponad trzech lat, a w branży PR – od dziesięciu. Wcześniej był związany z agencjami
Jan Jasiński
Komunikacja Plus rozwinęła także obszar komunikacji produktowej. Na czele działu Brand PR stanęli Marcin Kuchno w roli Consulting Directora i Hubert Rączkowski jako Head of Brand Practice.
Marcin Kuchno specjalizuje się w szeroko pojętym brand PR-ze, doradztwie strategicznym oraz w projektach z obszaru content i influencer marketingu. Do Komunikacji+PR dołączył z początkiem 2021 roku, kiedy objął nowo utworzone stanowisko Head of Tech & Consumer. W swojej karierze współpracował z firmami m.in. z obszaru nowych technologii, start-upami czy grupami telewizyjnymi. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich agencjach jak 24/7Communication, Remarkable Ones, d*fusion Communication, Flywheel oraz Charyzma.
Marcin Kuchno
Hubert Rączkowski w K+PR pracuje od sierpnia 2021 roku, dotychczas jako PR Manager. Z branżą PR związany jest od 2011 roku. Przed dołączeniem do Komunikacji Plus PR pracował m.in. w agencjach BrandLab PR, Remarkable Ones, Walk PR, LoveBrands Relations oraz Clear Communication Group, gdzie tworzył i realizował strategie komunikacyjne dla firm i instytucji z sektora nowych technologii i finansów (m.in. Verbatim, Nikon, Zortrax, Macrologic, impactCEE czy Bain & Company). Jest absolwentem komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.
Hubert Rączkowski
(mb)