niedziela, 5 stycznia, 2025
Strona głównaAktualnościKlienci i kadryTrzy awanse w Solski Communications

Trzy awanse w Solski Communications

Z początkiem stycznia 2025 roku w Solski Communications awansowały trzy osoby – Joanna Dunin-Kęplicz, Natalia Chyba oraz Karol Kałuża.

Joanna Dunin-Kęplicz na stanowisku Senior Director pokieruje działem komunikacji korporacyjnej, do którego został włączony dotychczas zarządzany przez nią dział komunikacji technologicznej.

Dunin-Kęplicz ma 24 lata doświadczenia w komunikacji. Od 16 lat jest związana z Solski Communications. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, technologicznej i kryzysowej. Współtworzyła i realizowała strategie komunikacyjne dla takich klientów jak ALD Automotive, AstraZeneca, Auchan, Avaya, Cisco, EMC, Fundacja Polska Bezgotówkowa czy Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin.

W latach 2006-2008 pracowała w agencji Sigma na stanowisku Account Managerki, a następnie Senior Account Managerki w zespole klientów technologicznych. Wcześniej była związana z agencją East Side Consulting, gdzie zajmowała się takimi firmami jak LG Electronics, Seagate, Adaptec i Borland.

Ukończyła historię sztuki na Uniwersytecie Warszawskim oraz marketing i zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej.

Joanna Dunin-Kęplicz

Natalia Chyba została Senior Managerką i szefową działu komunikacji finansowej.

Chyba ma 17 lat doświadczenia w komunikacji. Od 13 lat pracuje w Solski Communications. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, B2B, kryzysowej i finansowej. Współpracowała z takimi klientami jak Mastercard, mBank, BSH, Amazon oraz Colgate-Palmolive.

Natalia Chyba

Karol Kałuża objął stanowisko starszego konsultanta.

Kałuża ma sześcioletnie doświadczenie w komunikacji. Do Solski Communications dołączył w 2022 roku jako Associate. Specjalizuje się w relacjach z mediami i komunikacji B2B. Pracował dla polskich i zagranicznych marek takich jak: Grycan, Lavazza, Develey, Shopee, UPS, Mastercard czy mBank.

Wcześniej przez prawie trzy lata był związany z agencją Dream Music, gdzie zajmował się promocją artystów i klientów z branż hotelarskiej i konsumenckiej.

Ukończył studia na Wydziale Dziennikarstwa i Medioznawstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Karol Kałuża

(ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj