Marka Bakalland po dziesięciu latach przechodzi całościowy rebranding.
Od jesieni 2022 roku marka funkcjonuje w strukturach FoodWell, która jest połączeniem społek Bakalland i Purella Superfoods.
Zmieniono opakowania wszystkich produktów marki. Ich kolory zostały odświeżone, przez co są żywsze i wyraźniejsze.
„Odświeżyliśmy logotyp, zmieniliśmy opakowania, dodając im świeżości i apetyczności. Wyraźnie odmładzamy grupę naszych odbiorców, zamierzamy komunikować się z nimi w oparciu o optymistyczny i pozytywny przekaz. Jest to pierwsza komunikacja dla bakalii w Europie, która nie podkreśla tylko generycznych wartości tego produktu” – mówi Marian Owerko, prezes zarządu FoodWell.
Nowy logotyp nie zawiera ostrych kątów oraz białego outline’u. Litery B i D są większe.
Za redesign marki odpowiadają agencje brandingowe Czteryczwarte oraz HacketHamilton.
Przy okazji rebrandingu Bakalland startuje 13 marca 2023 roku z kampanią i zakłada długoterminowe działania oparte o platformę komunikacyjną pod hasłem „JESZ, co dobre”. (zd)
Źródło: YouTube/Bakalland