poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościBalenciaga sprzedaje torbę, która wygląda jak worek na śmieci

Balenciaga sprzedaje torbę, która wygląda jak worek na śmieci

Balenciaga, luksusowy dom mody, wprowadził do sprzedaży model torby, który wywołał sporo kontrowersji – pisze sukces.rp.pl.

Jak czytamy, „Trash Pouch” to torba z cielęcej skóry, która przypomina worek na śmieci i kosztuje 1799 dol.

Źródło: instagram.com/myfacewheno_

Dyrektor kreatywny marki Balenciaga, Demna Gvasali, już kilka razy wypuścił projekty, które wzbudziły kontrowersje w świecie mody, ale jednocześnie ekspresowo się wyprzedały – zauważa źródło.

Czytaj więcej: IKEA w zabawny sposób odpowiada marce Balenciaga

W rankingach popularności marek luksusowych Balenciaga utrzymuje się w ścisłej czołówce, wskazuje na to m.in. raport platformy zakupowej Lyst, w którym od kilku sezonów firma zajmuje podium – czytamy.

Źródło zwraca uwagę, że wszystkie takie działania stanowią niezwykle skuteczny element kampanii promocyjnej marki, a projekty przykuwają uwagę i wywołują polemikę. Kampanie Gvasalii nierzadko podejmują także dyskusję na temat aktualnych problemów – czytamy dalej.

Jak informuje źródło, marcowy pokaz, w trakcie którego po raz pierwszy zaprezentowano torby „Trash Pouch”, nawiązywał do problemu uchodźctwa w obliczu zmian klimatycznych. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj