Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Balenciaga sprzedaje torbę, która wygląda jak worek na śmieci. balenciaga, luksusowy dom mody, wprowadził do sprzedaży model torby, który wywołał sporo kontrowersji – pisze sukces.rp.pl. jak czytamy, „trash pouch” to torba z cielęcej skóry, która przypomina worek na śmieci i kosztuje 1799 dol. źródło: instagram.com/myfacewheno_. dyrektor kreatywny marki balenciaga, demna gvasali, już kilka razy wypuścił projekty, które wzbudziły kontrowersje w świecie mody, ale jednocześnie ekspresowo się wyprzedały – zauważa źródło. czytaj więcej: ikea w zabawny sposób odpowiada marce balenciaga. w rankingach popularności marek luksusowych balenciaga utrzymuje się w ścisłej czołówce, wskazuje na to m.in. raport platformy zakupowej lyst, w którym od kilku sezonów firma zajmuje podium – czytamy. źródło zwraca uwagę, że wszystkie takie działania stanowią niezwykle skuteczny element kampanii promocyjnej marki, a projekty przykuwają uwagę i wywołują polemikę. kampanie gvasalii nierzadko podejmują także dyskusję na temat aktualnych problemów – czytamy dalej. jak informuje źródło, marcowy pokaz, w trakcie którego po raz pierwszy zaprezentowano torby „trash pouch”, nawiązywał do problemu uchodźctwa w obliczu zmian klimatycznych. (bs).
Balenciaga, luksusowy dom mody, wprowadził do sprzedaży model torby, który wywołał sporo kontrowersji – pisze sukces.rp.pl.
Jak czytamy, „Trash Pouch” to torba z cielęcej skóry, która przypomina worek na śmieci i kosztuje 1799 dol.

Źródło: instagram.com/myfacewheno_
Dyrektor kreatywny marki Balenciaga, Demna Gvasali, już kilka razy wypuścił projekty, które wzbudziły kontrowersje w świecie mody, ale jednocześnie ekspresowo się wyprzedały – zauważa źródło.
Czytaj więcej: IKEA w zabawny sposób odpowiada marce Balenciaga
W rankingach popularności marek luksusowych Balenciaga utrzymuje się w ścisłej czołówce, wskazuje na to m.in. raport platformy zakupowej Lyst, w którym od kilku sezonów firma zajmuje podium – czytamy.
Źródło zwraca uwagę, że wszystkie takie działania stanowią niezwykle skuteczny element kampanii promocyjnej marki, a projekty przykuwają uwagę i wywołują polemikę. Kampanie Gvasalii nierzadko podejmują także dyskusję na temat aktualnych problemów – czytamy dalej.
Jak informuje źródło, marcowy pokaz, w trakcie którego po raz pierwszy zaprezentowano torby „Trash Pouch”, nawiązywał do problemu uchodźctwa w obliczu zmian klimatycznych. (bs)