Marka modowa Balenciaga w nowej zimowej kampanii poruszyła wątek zmian klimatycznych – pisze vogue.pl.
Jak czytamy, Demna Gvasalia kontynuuje ideę z pokazu na sezon jesień/zima 2022, gdzie modele krążyli pod szklaną kopułą w śnieżycy. Projektant bawi się wizją świata, w którym pogoda jest sztucznie kontrolowana – zauważa źródło.
W kampanii wzięły udział m.in. celebrytka Kim Kardashian i aktorka Alexa Demie – czytamy. Vogue.pl podaje, że konwencja łamie założenia ubrania dopasowanego do świata zewnętrznego. Jedna z nich nosi futro na pustyni, a druga cienką sukienkę na tle lodowego krajobrazu.
Źródło: balenciaga.com
W kampanii pojawiła się także Trash Pouch, czyli kontrowersyjna torebka przypominająca worek na śmieci. (bs)
Czytaj więcej: Balenciaga sprzedaje torbę, która wygląda jak worek na śmieci