20 kwietnia 2023 roku pracę w firmie doradztwa komunikacyjnego Lighthouse rozpoczął Bartosz Cholawo. Dołączył do działu korporacyjnego na nowo utworzone stanowisko Project Managera. Zajmie się wspieraniem kluczowych klientów działu m.in. z branży energetycznej i surowcowej. Będzie również współpracował przy projektach kryzysowych oraz rozwijał ofertę Lighthouse w tym obszarze.
Cholawo z branżą PR związany jest od 2000 roku. Ostatnio pracował jako freelancer, a wcześniej – do 2017 roku – pełnił funkcję PR i CSR Managera w PGNiG Obrót Detaliczny. Doświadczenie zdobywał także w Publicis Conslutants Rowland jako Senior Consultant oraz w 180° Public Relations na stanowisku Executive PR Directora. Wcześniej, do lipca 2007 roku, był rzecznikiem prasowym McCann Worldgroup i Account Managerem w Weber Shandwick. Był również PR Managerem w British American Tobacco Polska. W swojej karierze odpowiadał za obsługę takich firm jak TP SA, Ford, Danone, GlaxoSmithKline, Pramerica Financial, Wrigley, Lockheed Martin.
Jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz studiów podyplomowych z dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. (mb)