Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Bartosz Dembiński zajmie się PR-em marki Kler. w lutym 2021 roku agencja bartosz dembiński pr•komunikacja rozpoczęła współpracę z marką kler, zajmującą się produkcją mebli. odpowiadać będzie m.in. za strategię komunikacyjną, komunikację wewnętrzną, employer branding, działania w mediach społecznościowych (początkowo głównie facebook) oraz szeroko rozumiane wsparcie pr – w szczególności budowanie wizerunku pracodawcy. klient sam zgłosił się do agencji. umowę podpisano na czas nieokreślony. do tej pory działania, które poprowadzi bartosz dembiński, były realizowane wewnętrznie. (ak).
W lutym 2021 roku agencja Bartosz Dembiński PR•Komunikacja rozpoczęła współpracę z marką Kler, zajmującą się produkcją mebli. Odpowiadać będzie m.in. za strategię komunikacyjną, komunikację wewnętrzną, employer branding, działania w mediach społecznościowych (początkowo głównie Facebook) oraz szeroko rozumiane wsparcie PR – w szczególności budowanie wizerunku pracodawcy.
Klient sam zgłosił się do agencji. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Do tej pory działania, które poprowadzi Bartosz Dembiński, były realizowane wewnętrznie. (ak)