niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościBausch & Lomb po raz czwarty wybiera 38 Content Communication

Bausch & Lomb po raz czwarty wybiera 38 Content Communication

Agencja 38 Content Communication poinformowała w kwietniu 2023 roku, że po raz czwarty odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marek wchodzących do portfolio Bausch & Lomb – EKTIN, Hyal-Drop multi, a od stycznia 2023 roku po raz pierwszy także dla suplementu diety Ocuvite Complete. Do zadań agencji należą działania strategiczne, media relations, współpraca z influencerami, a także aktywacje digitalowe i w social mediach. Komunikacja wszystkich trzech marek jest częścią platformy „Tarcza dla oczu”.

Dla marki EKTIN agencja zajmie się działaniami contentowymi, digital, media relations, współpracą z influencerami, a także stworzeniem serii rysunków satyrycznych z rysownikiem i twórcą komiksów, Andrzejem Milewskim, znanym jako Andrzej Rysuje.

Dla marki Hyal-Drop multi kontynuowane będą działania w ramach kampanii #GodzinaDlaOka, zapoczątkowanej w 2022 roku. Zaplanowane zostały działania digital oraz w mediach społecznościowych z udziałem influencerów i gamerów.

W ramach kampanii dla Ocuvite Complete realizowane są działania media relations, digital i reklamowe.

Z ramienia agencji za projekt odpowiadają: Justyna Giers, Agnieszka Danowska-Tomczyk, Justyna Spychalska, Monika Langner, Alicja Kosmalska, Rafał Taranowski, Adrianna Jóźwiak oraz studio graficzne 38Group.

Strony nie zdradzają więcej szczegółów na temat umowy. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj