Agencja 38 Content Communication poinformowała w kwietniu 2023 roku, że po raz czwarty odpowiada za kompleksową obsługę komunikacyjną marek wchodzących do portfolio Bausch & Lomb – EKTIN, Hyal-Drop multi, a od stycznia 2023 roku po raz pierwszy także dla suplementu diety Ocuvite Complete. Do zadań agencji należą działania strategiczne, media relations, współpraca z influencerami, a także aktywacje digitalowe i w social mediach. Komunikacja wszystkich trzech marek jest częścią platformy „Tarcza dla oczu”.
Dla marki EKTIN agencja zajmie się działaniami contentowymi, digital, media relations, współpracą z influencerami, a także stworzeniem serii rysunków satyrycznych z rysownikiem i twórcą komiksów, Andrzejem Milewskim, znanym jako Andrzej Rysuje.
Dla marki Hyal-Drop multi kontynuowane będą działania w ramach kampanii #GodzinaDlaOka, zapoczątkowanej w 2022 roku. Zaplanowane zostały działania digital oraz w mediach społecznościowych z udziałem influencerów i gamerów.
W ramach kampanii dla Ocuvite Complete realizowane są działania media relations, digital i reklamowe.
Z ramienia agencji za projekt odpowiadają: Justyna Giers, Agnieszka Danowska-Tomczyk, Justyna Spychalska, Monika Langner, Alicja Kosmalska, Rafał Taranowski, Adrianna Jóźwiak oraz studio graficzne 38Group.
Strony nie zdradzają więcej szczegółów na temat umowy. (bs)