W lutym 2024 roku Benefit Systems, firma oferująca świadczenia pozapłacowe, takie jak m.in. Programy MultiSport i MultiLife, platformę kafeteryjną MyBenefit, a także posiadająca sieci klubów fitness oraz placówki medyczne Zdrofit Zdrowe Miejsce, poinformował o zmianie logo i strategii produktowej. Firma stworzyła także serię podcastów poruszających temat wellbeingu, motywacji i nowoczesnych technologii wspierających pracowników i pracodawców.
Po pandemii COVID-19 firmy zaczęły zwracać większą uwagę na kwestie kondycji psychicznej i szeroko pojętego work-life balance, a pracownicy wymagali benefitów, które pomogą zadbać im o swój dobrostan. Trendy te miały znaczący wpływ na ofertę i strategię Benefit Systems. Firma stworzyła ekosystem wzajemnie uzupełniających się produktów, dzięki którym pracodawcy mogą wspierać dobrostan swoich pracowników. Nowa identyfikacja graficzna jest odzwierciedleniem zmian w strategii produktowej, a jej bazą stało się logo flagowego produktu Benefit Systems – programu Multisport. Poprzedniego logo firma używała przez ostatnie 20 lat.
„Rebranding Benefit Systems to dużo więcej niż lifting logo. To przede wszystkim zaprezentowanie wizji i misji naszej firmy, która od lat działa w duchu kompleksowej troski o wellbeing w miejscu pracy i poza nim. To przełożenie wartości, które są nam bliskie, w które wierzymy i którymi się kierujemy, na obszar komunikacji marketingowej ekosystemu naszych marek” – mówi Dorota Szostek-Rejowska, dyrektor marketingu Benefit Systems.
Poprzednie logo
Firma, chcąc wesprzeć pracodawców w tworzeniu przyjaznego, umacniającego wellbeing środowiska pracy, stworzyła serię podcastów oraz newsletter o tematyce HR.
Cykl podcastów „Wellbeing Summit” ma składać się z dziesięciu odcinków – każdy z innym gościem specjalnym, poruszającym inny temat związany z wellbeingiem. Będą one dostępne zarówno na YouTubie, jak i w serwisach streamingowych m.in. Spotify, Apple Podcast czy Voice House. Podcasty zostaną także zamieszczone na stronie internetowej benefitsystems.pl. W ramach ich promocji została zaplanowana kampania digitalowa, która obejmuje media społecznościowe, takie jak Facebook, Instagram, YouTube i LinkedIn. Działania promocyjne będą ukierunkowane na dwie grupy odbiorców – pracodawców oraz pracowników.
Co dwa tygodnie do klientów i subskrybentów Benefit Systems będzie wysyłany specjalny newsletter „Wellbeing Lab”, w którym znajdą się artykuły, wywiady z ekspertami oraz wyniki analiz i badań prowadzonych przez dostawcę benefitów pozapłacowych. Działania promocyjne obejmują wielokanałową kampanię online oraz promocję w mediach społecznościowych i serwisach Benefit Systems. Planowane są również działania z zakresu influencer marketingu. (ao)