środa, 13 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościBezpieczna podkładka częścią kampanii dotyczącej jazdy pod wpływem alkoholu

Bezpieczna podkładka częścią kampanii dotyczącej jazdy pod wpływem alkoholu

Agencja ubezpieczeniowa Société de l’assurance automobile du Québec z Kanady wraz ze swoim wieloletnim partnerem – firmą LG2 – w ramach tegorocznej letniej kampanii stworzyła podkładkę pod kufel, w której został umieszczony chip z darmowym biletem na komunikację publiczną. 

Gadżet ma za zadanie ułatwić klientom barów w prowincji bezpieczny powrót do domu. Każda osoba posiadająca podkładkę może użyć jej, aby wsiąść do lokalnego autobusu. 

Podstawki zostały rozesłane do barów i restauracji w Quebecu razem z cyfrową kampanią OOH w sieciach resto barów i innych miejscach publicznych. Akcja zachęca do korzystania z bezpiecznych rozwiązań po wypiciu alkoholu, takich jak zatrzymanie się u znajomego czy wezwanie taksówki.

Podobną inicjatywę podjęły Włochy, które, chcąc ograniczyć liczbę pijanych kierowców, wprowadziły darmowe taksówki. Informacje na temat projektu można znaleźć tutaj. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj