W lipcu 2024 roku Błażej Balcerzyk awansował na stanowisko Creative Directora w agencji kreatywnej Abanana, należącej do Grupy Eura7. Do tej pory pełnił funkcję Team Leadera.
W nowej roli Balcerzyk będzie odpowiedzialny za przetargi oraz opracowywanie koncepcji kampanii reklamowych.
Balcerzyk ma ponad 15 lat doświadczenia zawodowego, które zdobywał m.in. w agencjach reklamowych. Z Abananą związany jest od końca 2021 roku – do tej pory jako Team Leader. W ostatnich miesiącach wprowadził nową platformę komunikacji dla marki Mosso, przeprowadził kampanię dla Deserów z maślanką od Mlekpolu, a także odpowiadał za aktywacje konsumenckie dla marek DUDA i Arhelan.
Objęcie nowego stanowiska przez Balcerzyka jest wynikiem strategicznych zmian w strukturze organizacyjnej Grupy Eura7, mających na celu centralizację zarządzania spółkami wchodzącymi w jej skład. (mb)