piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościBMW Group Polska z nową agencją

BMW Group Polska z nową agencją

BMW Group Polska powierzyło doradztwo i realizację strategii komunikacyjnej agencji Grayling Poland. Współpraca rozpoczęła się 1 sierpnia 2019 roku.

Agencja odpowiada za komunikację korporacyjną i lifestylową dotyczącą modeli marek BMW i MINI należących do BMW Group Poland. Zajmuje się także realizacją działań CSR oraz wsparciem firmy w sytuacjach kryzysowych. Do zadań Grayling Poland należy też opracowanie koncepcji kreatywnej eventów oraz koordynacja współpracy marek z influencerami. Agencji powierzono również doradztwo w obszarze public affairs, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów elektromobilności.

Z ramienia agencji działania dla BMW Group Polska nadzoruje Bartosz Sroka, Account Director.

Grayling wybrano w przetargu spośród sześciu agencji. Strony nie podają, na ile zawarto umowę. Wcześniej obsługą firmy zajmował się Havas PR Warsaw. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj