W sierpniu 2018 roku polska marka BOHOBOCO, tworzona przez duet projektantów – Michała Gilberta Lach i Kamila Owczarka – dołączyła do grona klientów POP UP GRUPY.
Czytaj też: DNA marki: duet BOHOBOCO – pożegnanie kobiety idealnej
W ramach współpracy kolektyw kreatywny zajmuje się opracowaniem długofalowej strategii marki i strategii jej komunikacji z uwzględnieniem planów ekspansji brandu na rynki zagraniczne. POP UP GRUPA odpowiada również za strategię komunikacji wizualnej i strategię produktu w sezonie FW18.
Z ramienia kolektywu za działania odpowiadają Olka Kaźmierczak (strategia marki i komunikacji), Agnieszka Polkowska (strategia produktu) i Kaja Dobrzańska (strategia komunikacji wizualnej). Po stronie BOHOBOCO projekt koordynuje Michał Gilbert Lach, CEO i dyrektor kreatywny marki.
Umowę zawarto dzięki rekomendacji, na dwa sezony – FW18 i SS19. Pierwsze efekty współpracy będą widoczne już 25 sierpnia w kolekcji marki otwierającej sezon FW18. (mb)