Martyna Kaczmarek, od ponad dwóch lat Brand Manager marki Ben & Jerry’s, której właścicielem jest Unilever, poinformowała w mediach społecznościowych, że kończy współpracę z firmą. Była odpowiedzialna m.in. za zarządzanie wartością marki, komunikację marketingową i digital (wraz z nadzorowaniem budżetów) oraz strategię CSR w Polsce i pozostałych krajach regionu CEE. W Ben & Jerry’s będzie pracować do końca lutego 2020 roku; nie informuje o swoich dalszych planach zawodowych. Unilever informuje, że nie ma jeszcze informacji o osobie, która miałaby przejąć jej obowiązki.
Kaczmarek współpracowała z koncernem przez ponad cztery lata, wcześniej m.in. jako reprezentantka działu sprzedaży i specjalista ds. brand marketingu Nałęczowianki. Zajęła trzecie miejsce w międzynarodowym konkursie Unilever Future Leaders’ League. Była też założycielką i prezeską Fundacji Dzień Dla Życia. Ukończyła zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (mp)