Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
BRIGHT Agency dla marki Belutti. w połowie lutego 2018 roku rozpoczęła się współpraca bright agency z marką belutti, producentem opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych. agencja odpowiada za stworzenie i realizację strategii public relations, relacje z mediami, influencerami oraz gwiazdami. bright agency zajmuje się również prowadzeniem kanałów marki w mediach społecznościowych. po stronie agencji za działania odpowiadają maciej komarczuk, dyrektor zarządzający bright agency, oraz agnieszka starzyńska, account executive. współpracę nawiązano w wyniku działań new business. umowę podpisano na czas nieokreślony. wcześniej za działania dla marki belutti odpowiadała agencja consulting’n more. bright agency i belutti korzystają z danych instytutu monitorowania mediów. (mf).
W połowie lutego 2018 roku rozpoczęła się współpraca BRIGHT Agency z marką Belutti, producentem opraw okularowych i okularów przeciwsłonecznych.
Agencja odpowiada za stworzenie i realizację strategii public relations, relacje z mediami, influencerami oraz gwiazdami. BRIGHT Agency zajmuje się również prowadzeniem kanałów marki w mediach społecznościowych.
Po stronie agencji za działania odpowiadają Maciej Komarczuk, dyrektor zarządzający BRIGHT Agency, oraz Agnieszka Starzyńska, Account Executive. Współpracę nawiązano w wyniku działań new business. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Wcześniej za działania dla marki Belutti odpowiadała agencja Consulting’n more.
BRIGHT Agency i Belutti korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mf)