We wrześniu 2018 roku agencja BRIGHT rozpoczęła stałą współpracę z czterema markami digital z Grupy Empik: sklepem internetowym empik.com, serwisem fotograficznym empikfoto.pl, aplikacją mobilną do słuchania audiobooków i czytania e-booków EmpikGO oraz z księgarnią internetową Livro.pl.
Agencja odpowiada za realizację działań PR na rzecz klienta, w tym m.in. prowadzenie biura prasowego, realizację projektów niestandardowych, relacje z mediami internetowymi, e-PR oraz współpracę z influencerami.
Ze strony BRIGHT Agency współpracę koordynują Maciej Komarczuk, dyrektor zarządzający, oraz Agnieszka Majczyk, Senior Account Executive.
Agencję wybrano w przetargu. Umowę zawarto na rok.
Nie było wcześniej agencji, która zajmowała się obsługą PR-ową empik.com, empikfoto.pl, EmpikGO, Livro.pl. Stałą obsługą sieci Empik nadal zajmuje się agencja Business & Culture. (pm)