We wrześniu 2017 roku król Arabii Saudyjskiej wydał dekret zezwalający kobietom na prowadzenie samochodów. Marki motoryzacyjne szybko zareagowały na tę wiadomość i już w ubiegłym roku odwołały się do tego wydarzenia w swojej komunikacji. Nowe prawo weszło w życie w czerwcu 2018 roku.
Z tej okazji specjalną akcję postanowił zorganizować również Burger King – podaje creativity-online.com. Sieć fast-food przez miesiąc – od 24 czerwca do 24 lipca – rozdaje burgery kobietom w Arabii Saudyjskiej, które prowadzą samochód i korzystają z punktów drive-thru Burger Kinga – czytamy.
Kanapki zapakowane są w specjalny papier, na którym widnieje zmodyfikowana z tej okazji nazwa jednego z produktów – zamiast „Whopper” burger nazywa się „WhoppHer” – czytamy dalej.
Źródło: facebook.com/BurgerKingArabia
Jak informuje źródło, pomysłodawcą kampanii jest agencja obsługująca niemiecki oddział Burger Kinga Grabarz&Partners, która stoi też m.in. za akcją do filmu „To”, o której pisaliśmy w październiku 2017 roku. (pp)
Zdjęcie główne: facebook.com/BurgerKingArabia