W ramach projektu Superbrands Podrobione jest kradzione 26 września w Świetlicy Nowego Teatru w Warszawie, przy ulicy Madalińskiego 10/16 odbędzie się Business Mixer Superbrands. Uczestnicy wydarzenia wezmą udział w dyskusji na temat praktycznych rozwiązań związanych z ochroną marki na wczesnych i późniejszych etapach jej rozwoju. Podczas spotkania odbiorcy dowiedzą się również, jakie ryzyka mogą wyniknąć z zaniedbań i jak przygotować markę na ekspansję zagraniczną.
Gośćmi wydarzenia będą Antonina Samecka, CEO Risk made in Warsaw, Mariusz Kondrat z kancelarii prawnej Kondrat, Joanna Gęga, koordynator ds. współpracy międzynarodowej w zakresie IP, Allegro oraz Grzegorz Markowski, partner CPC Brand Consultants.
Spotkanie rozpocznie się o godzinie 18. Liczba miejsc jest ograniczona. Swoją obecność należy potwierdzić do 20.09.
Podrobione jest kradzione to akcja społeczno-edukacyjna, w ramach której powstał raport z badania konsumenckiego, zrealizowana została kampania reklamowa oraz prowadzone są debaty eksperckie. Celem tych działań jest zwrócenie uwagi przedstawicieli biznesu oraz konsumentów na kwestie własności intelektualnej w kontekście marek.