W tym roku odbędzie się już ósma edycja spotkań Cannes Lions Creative Comms Meeting, które skierowane są do przedstawicieli branży komunikacyjnej, w tym osób związanych z public relations, marketingiem czy reklamą.
Uczestnicy będą mogli zapoznać się z najlepszymi pracami nagrodzonymi na światowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Wśród nich będzie kampania agencji Ogilvy „Ostatnie drzewo”, która podczas tegorocznej edycji wydarzenia zdobyła 13 statuetek. Jest to praca, która uzyskała najwięcej nagród spośród polskich zgłoszeń w całej historii konkursu.
„Tegoroczna myśl przewodnia spotkania to »SHARING IDEAS«. Zaproszeni goście będą analizować nagrodzone prace, odpowiadając tym samym na pytania: co charakteryzuje idee, którymi konsumenci chcą się dzielić, jak sprawić, by byłe one dla ludzi atrakcyjne, jak szukać insightów i jak na ich bazie kreować kampanie, a także jak najskuteczniej je propagować” – mówią organizatorzy.
Wśród panelistów Cannes Lions Creative Comms Meeting 2018 będą m.in. Michał Białek (Wykop.pl) oraz Paweł Rydz (Amica).
Pierwsze z tegorocznych spotkań Cannes Lions Creative Comms Meeting odbędzie się 15 października o godz. 18:00 w Concordia Design w Poznaniu. Drugie wydarzenie, które będzie miało miejsce w Domu Innowacji Społecznych. Marzyciele i Rzemieślnicy w Warszawie, zaplanowano na 25 października na godz. 18:00.
Wstęp na oba spotkania jest wolny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc należy wcześniej zarejestrować się na stronie.
Organizatorami Cannes Lions Creative Comms Meetings są agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzeń. (pp)