Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Cape Morris rozszerza swoją działalność o employer branding. cape morris, agencja zajmująca się m.in. przygotowaniem strategii i optymalizacją mediów, w sierpniu 2023 roku uruchomiła nowy dział specjalizujący się w employer brandingu. dział ten zajmie się wsparciem klientów, które obejmuje: badania, strategię employer branding, kierunek komunikacji oraz rekomendację i zakup mediów. zespołem będzie zarządzać katarzyna ryba, pełniąca funkcję account supervisor. ryba posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży reklamowej, a dotychczas pracowała w dziale partners care, obsługując kluczowych partnerów agencji. w ostatnim czasie agencja zrealizowała employerbrandingową kampanię dla firmy digital hub warsaw (bayer) pod hasłem „we are techwizards”. akcja miała na celu wsparcie w rekrutacji specialistów it, a efekty współpracy można zaobserwować zarówno na muralach i citylightach w warszawie, jak i w mediach społecznościowych. (ao).
Cape Morris, agencja zajmująca się m.in. przygotowaniem strategii i optymalizacją mediów, w sierpniu 2023 roku uruchomiła nowy dział specjalizujący się w employer brandingu.
Dział ten zajmie się wsparciem klientów, które obejmuje: badania, strategię employer branding, kierunek komunikacji oraz rekomendację i zakup mediów.
Zespołem będzie zarządzać Katarzyna Ryba, pełniąca funkcję Account Supervisor. Ryba posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży reklamowej, a dotychczas pracowała w dziale partners care, obsługując kluczowych partnerów agencji.
W ostatnim czasie agencja zrealizowała employerbrandingową kampanię dla firmy Digital Hub Warsaw (Bayer) pod hasłem „We are techwizards”. Akcja miała na celu wsparcie w rekrutacji specialistów IT, a efekty współpracy można zaobserwować zarówno na muralach i citylightach w Warszawie, jak i w mediach społecznościowych. (ao)