niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościCape Morris rozszerza swoją działalność o employer branding

Cape Morris rozszerza swoją działalność o employer branding

Cape Morris, agencja zajmująca się m.in. przygotowaniem strategii i optymalizacją mediów, w sierpniu 2023 roku uruchomiła nowy dział specjalizujący się w employer brandingu.

Dział ten zajmie się wsparciem klientów, które obejmuje: badania, strategię employer branding, kierunek komunikacji oraz rekomendację i zakup mediów.

Zespołem będzie zarządzać Katarzyna Ryba, pełniąca funkcję Account Supervisor. Ryba posiada ponad 13-letnie doświadczenie w branży reklamowej, a dotychczas pracowała w dziale partners care, obsługując kluczowych partnerów agencji.

W ostatnim czasie agencja zrealizowała employerbrandingową kampanię dla firmy Digital Hub Warsaw (Bayer) pod hasłem „We are techwizards”. Akcja miała na celu wsparcie w rekrutacji specialistów IT, a efekty współpracy można zaobserwować zarówno na muralach i citylightach w Warszawie, jak i w mediach społecznościowych. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj