Z początkiem lutego 2016 roku Turner Broadcasting System Poland, nadawca takich kanałów jak Cartoon Network, Boomerang, TNT czy CNN nawiązał współpracę z agencją dotPR.
Obsługa zakłada całościowe działania PR oraz social media dla dwóch kanałów dziecięcych Cartoon Network i Boomerang oraz dla kanału rozrywkowego TNT. W ramach współpracy dotPR zajmie się relacjami z mediami, realizacją projektów wizerunkowych oraz kampanii społecznych organizowanych przez nadawcę, m.in. „Bądź Kumplem, nie dokuczaj” z udziałem Marcina Gortata, zainicjowanej w 2015 roku.
Działania PR dla Turner Broadcasting System Poland wspierać będzie agencja Get More Social. W ramach współpracy odpowiadać będzie za komunikację w mediach społecznościowych (Facebook i YouTube) kanałów Cartoon Network oraz TNT.
Za obsługę PR odpowiedzialne będą: Daria Duszyńska-Sałata, PR Director, Marta Makowska, PR Manager oraz Marta Bartoszczyk, PR Manager. Działania w social mediach koordynować będzie natomiast Zuzanna Fortuniak, Account Manager.
Agencję wybrano w drodze przetargu. Umowa ma charakter stały. Współpraca potrwa do końca bieżącego roku. Poprzednio, klienta obsługiwała agencja Monday PR. (ak)