W marcu 2020 roku Katarzyna Krawczyk została nową dyrektor marketingu CCC. Odpowiada za PR produktowy, komunikację w mediach społecznościowych oraz przygotowanie i nadzór nad realizacją całościowej strategii marketingowej firmy w Polsce i za granicą – w tym pozycjonowanie marek własnych takich jak Lasocki, Gino Rossi czy Sprandi.
Katarzyna Krawczyk przeszła do CCC z agencji Warsaw Creatives, gdzie przez ostatnie dwa lata zajmowała się obsługą marek i tworzeniem ich strategii marketingowej. Wcześniej przez trzy lata pracowała jako dyrektor marketingu marki Badura. Pełniła też funkcję dyrektor marketingu Tatuum. Krawczyk ma również pięcioletnie doświadczenie w pracy dla marki Top Secret, m.in. jako dyrektor kreatywna.
Poprzednio funkcję dyrektora marketingu CCC pełnił Marek Kmiecik. Rzecznikiem prasowym, odpowiadającym również za PR korporacyjny firmy, pozostaje Daria Sulgostowska. (ak)