We wrześniu 2023 serwis Ceneo we współpracy z wrocławskim Stowarzyszeniem Ochrony Zwierząt Ekostraż rozpoczęli akcję „Podaj łapę”, która skupia się na promowaniu pierwszej pomocy dla zwierząt.
W 2022 roku firma uruchomiła zbiórkę karmy dla psów ze schroniska, w tym roku rozszerza swoje działania i stawia na edukację oraz promocję bezpieczeństwa zwierząt.
W ramach akcji Ceneo udostępnia materiały takie jak wideo, plakaty z instrukcjami pierwszej pomocy oraz artykuły zawierające porady dla opiekunów.
„Wykonanie RKO, działanie w przypadku zadławień czy udaru – to powinna być wiedza obowiązkowa i łatwo dostępna. Postanowiliśmy wykorzystać nasze kanały, żeby tę wiedzę promować” – mówi Dominika Wabich, PR Officer Ceneo.pl.
Ponadto, do 11 października 2023 roku za każdy zakup za pomocą funkcji „Kup teraz” na kwotę min. 100 zł, Ceneo przekaże złotówkę Ekostraży w ramach wsparcia jej działalności na rzecz zwierząt.
Działania edukacyjne w ramach kampanii prowadzone są również w mediach społecznościowych Ceneo: na Instagramie oraz Facebooku.
Źródło: YouTube/Ceneo.pl
(zd)