Centrum e-Zdrowia planuje ogłosić przetarg na kompleksowe przeprowadzenie kampanii PR promującej system e-Krew. W ramach kampanii odbiorcy zostaną poinformowani m.in. o zasadach funkcjonowania systemu i korzyściach z tym związanych w kontekście ich pracy oraz funkcjonowania całego sektora ochrony zdrowia.
Opracowanie strategii działań PR powinno zawierać m.in. opis głównych założeń i celów kampanii, media plan, wstępny harmonogram oraz kosztorys.
Do zadań wybranej w przyszłości agencji należeć będą działania z zakresu media relations oraz publikacje natywne w mediach tradycyjnych (o charakterze lifestyleowym i zdrowotnym) i elektronicznych, w tym w mediach społecznościowych i internecie. Kampania realizowana będzie do 15 grudnia 2023 roku.
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna również za organizację spotkań z dziennikarzami (briefingów prasowych, konferencji, warsztatów) oraz spotkań z obywatelami, które odbędą się przy okazji masowych wydarzeń sportowych, w trakcie których promowana jest idea honorowego krwiodawstwa krwi.
Odpowiedzi na zapytanie należy wysłać do 2 marca 2023 roku do godziny 16:00 na adres e-mail (szacowanie@cez.gov.pl). (bs)