niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościCentrum e-Zdrowia szuka agencji PR

Centrum e-Zdrowia szuka agencji PR

Centrum e-Zdrowia ogłosiło dwa postępowania. Jednostka poszukuje firm, które zajmą się przeprowadzeniem kampanii dotyczącej produktów i usług Centrum e-Zdrowia, skierowanej do branży medycznej, a także – realizacją kampanii informacyjno-edukacyjnej w ramach pilotażu centralnej e-rejestracji na wybrane świadczenia medyczne.

Kampania informacyjno-edukacyjna skierowana do profesjonalistów medycznych i menedżerów w sektorze ochrony zdrowia ma dotyczyć m.in. Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, e-rejestracji do specjalistów przez Internetowe Konto Pacjenta oraz Akademii CeZ. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości pracowników medycznych na temat produktów i usług CeZ oraz edukacja na temat posługiwania się nimi.

Działania mają być prowadzone w internetowych serwisach branżowych i mają potrwać około trzech miesięcy. Centrum e-Zdrowia zamierza przeznaczyć na ten projekt 255 tys. zł brutto.

Oferty przyjmowane są do 16 maja 2022 roku do godziny 12:00. Szczegóły na temat tego przetargu można znaleźć tutaj.

Centrum e-Zdrowia szuka też agencji, która zajmie się realizacją kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej nowej usługi w systemie ochrony zdrowia – centralnej e-rejestracji na wybrane świadczenia medyczne, wdrożonej pilotażowo w dziesięciu lokalizacjach na terenie dwóch powiatów w Polsce.

E-Rejestracja to kolejna (po e-recepcie, e-skierowaniu i EDM) usługa oparta o system e-zdrowie, która ma zwiększyć dostępność do świadczeń zdrowotnych i ułatwić dostęp dla pacjentów w zakresie zapisu na świadczenia medyczne. Kampania ma na celu rozpowszechnienie wśród mieszkańców miejscowości, w których będzie realizowany pilotaż, informacji o nowej usłudze, edukacja na temat korzystania z niej zachęcenie do używania tego rozwiązania. Akcja ma być skierowana także do lokalnych mediów.
Działania obejmą trzy obszary: kampanie tekstowe w sieci wyszukiwania oraz sieci reklamowej (Google Ads lub równoważne), reklamę na Facebook (lub w równoważnym portalu o charakterze społecznościowym, który umożliwia komunikację marek ze
społecznościami, mającym min. 20 mln użytkowników) oraz kampanię edukacyjną w regionalnych serwisach internetowych i prasie lokalnej.

Oferty w tym przypadku można składać do 29 kwietnia do godziny 10:00. Więcej informacji dostępne jest na stronie. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj