Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
„Nawet prawdziwy Kiler nie boi się szczepienia”. Nowy spot z Cezarym Pazurą. 10 maja 2021 roku kancelaria premiera zaprezentowała nowy spot promujący szczepienia przeciw covid-19. w wideo, będącym częścią kampanii #szczepimysię, wystąpił aktor cezary pazura, ambasador akcji. tym razem wcielił się w rolę kilera i zachęca do przyjęcia szczepionki przeciw covid-19 hasłem „nawet prawdziwy kiler nie boi się szczepienia”. czytaj także: przekonać nieprzekonanych. o komunikacji na temat szczepień. pazura w nowym spocie został pokazany jako kiler, czyli bohater filmu o tym samym tytule. w wideo widzimy, że pazura, wchodząc do gabinetu na szczepienie, spotyka sławomira orzechowskiego, który w filmie grał seryjnego mordercę. ambasador akcji #szczepimysię komentuje to słowami „nawet prawdziwy kiler nie boi się szczepienia przeciw covid-19”. nie obyło się jednak bez krytyki – część komentujących w sieci zwróciła uwagę, że aktorzy występują bez maseczek. kampania promująca szczepienia rozpoczęła się pod koniec 2020 roku. początkowe działania były skierowane do pracowników ochrony zdrowia i miały zachęcić ich do zapisów na szczepienie – mieli oni bowiem pierwszeństwo. później przekaz kierowany był do całego społeczeństwa. w pierwszym spocie pazura promował szczepienia hasłem: „szczepienie to nie tylko twoja sprawa. to sprawa życia i zdrowia innych”. kampanię wsparli także aktorzy mateusz i stanisław banasiukowie oraz sportowcy. 10 maja 2021 roku podczas konferencji prasowej michał dworczyk, szef kprm odpowiedzialny za narodowy program szczepień, zapowiedział także uruchomienie w drugiej połowie maja profekwencyjnej kampanii poświęconej szczepieniom przeciw covid-19. jak mówił, do tej pory największym problemem akcji szczepień była dostępność preparatów, jednak niebawem ta sytuacja się zmieni, a wyzwaniem stanie się przekonanie polaków, by się szczepili. dworczyk poinformował, że działania w ramach kampanii skierowane będą do różnych grup, m.in. osób w wieku 60+ czy młodzieży (do której rząd chce dotrzeć za pośrednictwem youtuberów, sportowców czy blogerów). kampania ma być prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych. zobacz też: katarzyna kolasa: sceptyczne nastawienie do szczepień to wynik braku zaufania do innowacji. (mb).
10 maja 2021 roku Kancelaria Premiera zaprezentowała nowy spot promujący szczepienia przeciw COVID-19. W wideo, będącym częścią kampanii #SzczepimySię, wystąpił aktor Cezary Pazura, ambasador akcji. Tym razem wcielił się w rolę Kilera i zachęca do przyjęcia szczepionki przeciw COVID-19 hasłem „Nawet prawdziwy Kiler nie boi się szczepienia”.
Pazura w nowym spocie został pokazany jako Kiler, czyli bohater filmu o tym samym tytule. W wideo widzimy, że Pazura, wchodząc do gabinetu na szczepienie, spotyka Sławomira Orzechowskiego, który w filmie grał seryjnego mordercę. Ambasador akcji #SzczepimySię komentuje to słowami „Nawet prawdziwy Kiler nie boi się szczepienia przeciw COVID-19”.
Nie obyło się jednak bez krytyki – część komentujących w sieci zwróciła uwagę, że aktorzy występują bez maseczek.
Kampania promująca szczepienia rozpoczęła się pod koniec 2020 roku. Początkowe działania były skierowane do pracowników ochrony zdrowia i miały zachęcić ich do zapisów na szczepienie – mieli oni bowiem pierwszeństwo. Później przekaz kierowany był do całego społeczeństwa. W pierwszym spocie Pazura promował szczepienia hasłem: „Szczepienie to nie tylko Twoja sprawa. To sprawa życia i zdrowia innych”. Kampanię wsparli także aktorzy Mateusz i Stanisław Banasiukowie oraz sportowcy.
10 maja 2021 roku podczas konferencji prasowej Michał Dworczyk, szef KPRM odpowiedzialny za Narodowy Program Szczepień, zapowiedział także uruchomienie w drugiej połowie maja profekwencyjnej kampanii poświęconej szczepieniom przeciw COVID-19. Jak mówił, do tej pory największym problemem akcji szczepień była dostępność preparatów, jednak niebawem ta sytuacja się zmieni, a wyzwaniem stanie się przekonanie Polaków, by się szczepili. Dworczyk poinformował, że działania w ramach kampanii skierowane będą do różnych grup, m.in. osób w wieku 60+ czy młodzieży (do której rząd chce dotrzeć za pośrednictwem youtuberów, sportowców czy blogerów). Kampania ma być prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
„Nawet prawdziwy Kiler nie boi się szczepienia”. Nowy spot z Cezarym Pazurą. 10 maja 2021 roku kancelaria premiera zaprezentowała nowy spot promujący szczepienia przeciw covid-19. w wideo, będącym częścią kampanii #szczepimysię, wystąpił aktor cezary pazura, ambasador akcji. tym razem wcielił się w rolę kilera i zachęca do przyjęcia szczepionki przeciw covid-19 hasłem „nawet prawdziwy kiler nie boi się szczepienia”. czytaj także: przekonać nieprzekonanych. o komunikacji na temat szczepień. pazura w nowym spocie został pokazany jako kiler, czyli bohater filmu o tym samym tytule. w wideo widzimy, że pazura, wchodząc do gabinetu na szczepienie, spotyka sławomira orzechowskiego, który w filmie grał seryjnego mordercę. ambasador akcji #szczepimysię komentuje to słowami „nawet prawdziwy kiler nie boi się szczepienia przeciw covid-19”. nie obyło się jednak bez krytyki – część komentujących w sieci zwróciła uwagę, że aktorzy występują bez maseczek. kampania promująca szczepienia rozpoczęła się pod koniec 2020 roku. początkowe działania były skierowane do pracowników ochrony zdrowia i miały zachęcić ich do zapisów na szczepienie – mieli oni bowiem pierwszeństwo. później przekaz kierowany był do całego społeczeństwa. w pierwszym spocie pazura promował szczepienia hasłem: „szczepienie to nie tylko twoja sprawa. to sprawa życia i zdrowia innych”. kampanię wsparli także aktorzy mateusz i stanisław banasiukowie oraz sportowcy. 10 maja 2021 roku podczas konferencji prasowej michał dworczyk, szef kprm odpowiedzialny za narodowy program szczepień, zapowiedział także uruchomienie w drugiej połowie maja profekwencyjnej kampanii poświęconej szczepieniom przeciw covid-19. jak mówił, do tej pory największym problemem akcji szczepień była dostępność preparatów, jednak niebawem ta sytuacja się zmieni, a wyzwaniem stanie się przekonanie polaków, by się szczepili. dworczyk poinformował, że działania w ramach kampanii skierowane będą do różnych grup, m.in. osób w wieku 60+ czy młodzieży (do której rząd chce dotrzeć za pośrednictwem youtuberów, sportowców czy blogerów). kampania ma być prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych. zobacz też: katarzyna kolasa: sceptyczne nastawienie do szczepień to wynik braku zaufania do innowacji. (mb).