sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościChorwacja dwukrotnie zwiększa budżet na współpracę marketingową ze strategicznymi partnerami

Chorwacja dwukrotnie zwiększa budżet na współpracę marketingową ze strategicznymi partnerami

Chorwacka Wspólnota Turystyczna przeznaczy w 2023 roku ponad 3,4 mln euro na współpracę marketingową ze strategicznymi partnerami – informuje rp.pl. Jak czytamy, ta suma jest większa od zeszłorocznego budżetu o 100 proc.

Tamtejsze Ministerstwo Sportu i Turystyki zapowiada, że pieniądze zostaną wydane na współfinansowanie działań z liniami lotniczymi i touroperatorami – dowiadujemy się.  

Jak czytamy, na wsparcie mogą liczyć również organizatorzy wyjazdów realizowanych pociągami i promami, jednak spora część zostanie wydana na współpracę z liniami lotniczymi, łączącymi Chorwację z głównymi rynkami źródłowymi – Croatia Airlines, Ryanair, easyJet, Jet2.com, Volotea, Transavia, Eurowings i LOT. Wśród najważniejszych touroperatorów wskazano natomiast TUI i ID Riva Tours – czytamy dalej. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj