niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościChorwacja promuje się hasłem „Your Life, Your Time, Your Experience”

Chorwacja promuje się hasłem „Your Life, Your Time, Your Experience”

Chorwacka Narodowa Rada Turystyki rozpoczęła kampanię „Your Life, Your Time, Your Experience” której celem jest zachęcenie zagranicznych gości do odwiedzenia Chorwacji w nadchodzących miesiącach letnich. Kampania, która będzie aktywna do końca lipca 2022 roku, realizowana jest w 14 krajach: Niemczech, Słowenii, Austrii, Włoszech, Polsce, Wielkiej Brytanii, Czechach, Węgrzech, Francji, Holandii, Słowacji, Szwecji, Szwajcarii i Belgii.

„Działania w ramach kampanii prowadzone są na najczęściej oglądanych kanałach telewizyjnych oraz najbardziej poczytnych portalach i gazetach na każdym rynku, ale także przez sieci społecznościowe, reklamę zewnętrzną na billboardach, panelach cyfrowych i w środkach transportu publicznego” – mówi dyrektor Chorwackiej Organizacji Turystycznej, Kristjan Stanicic.. Jak dodaje, elementem kampanii są także konferencje prasowe i specjalne prezentacje w Bratysławie, Wiedniu i Nowym Jorku, które mają zapewnić dodatkową widoczność i promocję Chorwacji.

Na potrzeby kampanii stworzono 14 specjalnych 30-sekundowych filmów promocyjnych, które będą wykorzystywane w kanałach internetowych. Produkty turystyczne reklamowane w ramach kampanii są specjalnie dostosowane do preferencji poszczególnych rynków, tzn. najczęstszych powodów przyjazdu do Chorwacji. Na przykład oprócz słońca i morza na rynku francuskim szczególnie podkreślana jest kultura i żeglarstwo, w Polsce przyroda i aktywny wypoczynek, w Holandii kemping, w Szwecji gastronomia i żeglarstwo itd. W trakcie całej kampanii zostanie wyróżniony specjalny znak zrównoważonego rozwoju – „Chorwacja, naturalnie Twoja”. Jak wyjaśnia CNRT, kształt logo symbolizuje słoje na drzewie, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji dzięki zrównoważonej turystyce.

Źródło: htz.hr

„Wierzę, że ta kampania jeszcze bardziej zwiększy zainteresowanie turystów, którzy w najbliższych miesiącach wybiorą Chorwację jako cel podróży. Dla każdego rynku stworzono unikalne wizualizacje promocyjne, w których oprócz znanej już oferty chcemy podkreślić wszystkie dodatkowe autentyczne produkty i doświadczenia całej Chorwacji – od przysmaków gastronomicznych po lokalne zwyczaje i dziedzictwo kulturowe” – podsumowała minister turystyki i sportu Nikolina Brnjac. (zd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj