piątek, 22 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościClue PR nagrodzone w European Excellence Awards za „Dziewczynki mogą wszystko”

Clue PR nagrodzone w European Excellence Awards za „Dziewczynki mogą wszystko”

Projekt Clue PR „Dziewczynki mogą wszystko” realizowany dla LEGO został nagrodzony w European Excellence Awards. Gala odbyła się 9 grudnia 2022 roku.

Kampania wizerunkowa „Dziewczynki mogą wszystko” otrzymała nagrodę w kategorii „Poland”. Projekt był nominowany także w kategorii „Multi-Channel Communications”. Z kolei w kategorii „Poland” nominację otrzymał też inny projekt Clue PR: „Przywódczynie 3.0: Wojowniczki, Królowe, Siłaczki”.

„Od początku istnienia agencji, czyli realnie już od dziesięciu lat, konsekwentnie bierzemy udział w konkursach międzynarodowych, aby mierzyć się z najlepszymi agencjami z całego świata i przede wszystkimi zderzać nasze idee i kampanie i dzięki temu się rozwijać. Od kilku lat co roku dostajemy nagrody w najbardziej prestiżowych konkurach, takich jak IPRA Awards, Stevie Awards, SABRE czy w tym roku European Excellence Awards i traktujemy to jako ogromne wyróżnienie, ale również zobowiązanie, żeby zawsze myśleć szerzej i kwestionować utarte schematy w komunikacji. To przekłada się na mocne wizerunkowo działania dla klientów” – komentuje dla PRoto.pl Alicja Wysocka-Świtała, partnerka zarządzająca i współwłaścicielka Clue PR.  

„Czym wyróżniają się konkursy międzynarodowe, w tym te, w jury których zasiadam? Przede wszystkim naciskiem na strategię i świeżość idei, niestandardowe rozwiązania i precyzyjne użycie narzędzi – nie tych, które są aktualnie w trendzie, ale takich, które realnie przekładają się na efekt dla klienta. Jest też znacznie więcej kategorii w obszarze komunikacji zintegrowanej, np. w tegorocznym SABRE zwracają uwagę kategorie skupione wokół używania danych (Data in Campaign Planning and Development), mierzenia społecznej zmiany i wpływu na postawy, jakie ma nasza kampania (Measurement and Post-Campaign Analysis), czy wykorzystania modeli behawioralnych w kampaniach PR (Behavioral Science). Zawsze się uczyliśmy od naszych klientów technologicznych, tzw. disruptorów, wnoszących zmianę i przyszłościowe myślenie. W analogiczny sposób uczymy się też przy okazji międzynarodowych konkursów, które wskazują trendy w komunikacji i do minimum sprowadzają raportowanie wycinków, nie nagradza się raczej kampanii PR wokół kampanii reklamowych, rzadkością też jest nagradzanie kolejnych odsłon tej samej kampanii. Wszystko jest kwestią przyjętej strategii i na szczęście każda agencja znajdzie konkurs dla siebie” – mówi Wysocka Świtała.

Wśród nominowanych w tegorocznej edycji  European Excellence Awards znalazły się też realizacje innych polskich agencji i firm. Projekt Public Dialog oraz Maurent PR „Amiblu – to nie rury były przyczyną awarii w Czajce” został nominowany w kategoriach „Chemicals & Industrials”. W kategorii „Poland” nowinowano projekt Public Dialog oraz Eureka – „Xiaomi Kite Cup driven by Land Rover”. Kampania realizowana przez OneMulti „Volkswagen napędza elektromobilność w Polsce” została z kolei nominowana w kategorii „Data Driven & Automated Communications”. W kategorii „Poland” w gronie nominowanych znalazła się też kampania firmy Nationale-Nederlanden „Twarze depresji: zdrowie psychiczne – przełamywanie tabu”. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj