piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościClue PR z dwiema nagrodami w IPRA 2023

Clue PR z dwiema nagrodami w IPRA 2023

W lipcu 2023 roku ogłoszono zwycięzców IPRA Golden World Awards 2023 – nagród przyznawanych przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations. Clue PR zdobyło dwie nagrody w konkursie. To jedyna polska agencja nagrodzona w tej edycji.

Nagrodę w kategorii Arts and entertainment – Agency przyznano za zorganizowanie oraz komunikację wystawy LEGO Masters x Pola Lisowicz, przygotowanej we współpracy z marką LEGO.

W kategorii Sport – Agency nagrodzono z kolei projekt Superbet Rapid & Blitz Warsaw 2022 – turniej szachowy zrealizowany przez Clue PR we współpracy z Superbet Polska.

„Dwie nagrody w tegorocznym konkursie IPRA Golden World Awards to dla nas wyróżnienie i powód do dumy, zwłaszcza, że dostaliśmy je jako jedyna polska agencja” – mówi w rozmowie z PRoto.pl Alicja Wysocka-Świtała, partnerka zarządzająca Clue PR. „Obie nagrodzone w tym roku kampanie to praca zespołowa przy inicjatywie i wsparciu klientów. Rapid & Blitz to ogromny i efektowny event szachowy będący pomysłem Superbet z udziałem Garri Kasparowa i czołowych szachistów, a samo wydarzenie realizowała agencja El Padre przy wsparciu mediowym Honest Media i naszej agencji. Z kolei wystawa prac artystki Poli Lisowicz, która była jurorką w programie LEGO Masters i jest projektantką współpracującą z LEGO, to pomysł na połączenie świata sztuki i zabawy, w tym chęci do eksperymentowania i poszerzania horyzontów, czyli tego, co uosabia firma LEGO. Obie kampanie to przykłady wychodzenia poza sztywne ramy gatunkowe eventu czy konferencji, dowodzące, że multidysplinarność i łączenie różnych perspektyw daje najlepsze efekty” – dodaje Wysocka-Świtała.

W IPRA GWA 2023 wyłoniono w sumie 70 nagrodzonych. Jak podają organizatorzy konkursu, w tegorocznej edycji zgłoszono wiele projektów dotyczących popularnych aktualnie tematów, takich jak kryptowaluty, współpraca z influencerami czy wirtualna rzeczywistość. „Dowiedzieliśmy się o takich historiach, jak uprzedzenia w Peru, pszczoły samotnice w Chorwacji i walka z fałszywymi wiadomościami w Ukrainie” – powiedział Philip Sheppard, sekretarz generalny IPRA. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj