Główny marketingowiec Mastercard uważa, że marka powinna mieć własny smak – informuje thedrum.com. Z tego powodu firma rozpoczęła kampanię „The First Taste of Priceless”, dzięki której klienci dosłownie będą mogli jej spróbować. Jak czytamy, stworzono dwa makaroniki (francuskie bezowe ciasteczka migdałowe – przyp. red.) o nieznanych dotąd smakach.
Jak czytamy dalej, wybór padł na makaroniki, ponieważ wyglądem przypominają dwa koła z logo Mastercard. Za ich stworzenie odpowiadają cukiernicy z nowojorskiej cukierni Kreëmart. Oba smaki, o nazwach „pasja” i „optymizm”, posiadają w sobie krem z jabłek i yuzu – tłumaczy źródło.
Raja Rajamanner, Chief Marketing Officer w Mastercard, opracował całą strategię wpływającą na „zmysły i wrażliwość” klientów – podaje źródło. Połączono ją z otwarciem pierwszej flagowej restauracji firmy w Nowym Jorku i bistro na lotnisku w Rzymie. Czytamy, że po odejściu od storytellingu, jest to kolejny sposób Rajamannera na dotarcie do klientów. Według jego wizji Mastercard „wejdzie głębiej” w gastronomię i będzie właścicielem dużej sieci restauracji na całym świecie.
Jak czytamy, w lutym 2019 roku firma zaprezentowała także dźwiękowe logo. Aby melodia podobała się ludziom na całym świecie, nagrano ją w różnych wersjach we współpracy z Mikiem Shinodą z zespołu Linkin Park. Źródło podaje, że na podstawie tych nagrań w marcu 2020 roku pojawi się pierwsza płyta marki, na której pojawi się również wielu międzynarodowych artystów. (ak)