niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualności„Co ukradniesz, to twoje”. Paryski sklep dla biegaczy z niecodzienną akcją

„Co ukradniesz, to twoje”. Paryski sklep dla biegaczy z niecodzienną akcją

13 września 2023 roku Distance, paryski sklep dla biegaczy, zorganizował niecodzienną promocję, która pozwalała klientom na „kradzież” swoich produktów pod warunkiem, że nie dadzą się złapać ochroniarzowi. Butiku pilnował jednak Méba Mickael Zeze, jeden z najszybszych francuskich sprinterów, który osiągnął wynik poniżej 10 sekund w biegu na 100 metrów – podaje businessinsider.com.

Według źródła, tego dnia na odzieży i butach widniał napis „Co ukradniesz, to twoje”, a kierownictwo sklepu informowało kupujących, że będą mogli zabrać do domu wszystko, co uda im się wynieść. Zatrudniony przez agencję reklamową Distance Zeze miał za zadanie ścigać wszystkich klientów, którzy będą próbowali „ukraść” produkty. Biegacz zdradził później The Post, że pomysł ten kojarzył mu się z zabawą w ganianego, a żeby złapać większość kupujących, nie musiał osiągać nawet jednej trzeciej swojej maksymalnej prędkości. 

Kierownik sklepu na koniec promocji poinformował, że stracili dwie rzeczy, ale kampania jest naprawdę dużo warta – czytamy. 

Jak czytamy, akcja nawiązywała do problemu, który według amerykańskich sprzedawców detalicznych każdego roku przynosi branży straty na miliardy dolarów. Kradzieże zewnętrzne w 2022 roku spowodowały ubytek towarów o wartości około 40 mld dol., a wielu sprzedawców zaczęło wzmacniać ochronę, zamykać towary czy skracać godziny otwarcia. Niektórzy postawili także na rozwiania techniczne, takie jak maszyny do wytwarzania mgły, które mają utrudniać działania włamywaczom. (ao)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj